Защо този BMW няма радиаторна решетка и как спаси компанията от фалит СНИМКИ

https://auto.blitz.bg/retro/zashcho-tozi-bmw-nyama-radiatorna-reshetka-i-kak-spasi-kompaniyata-ot-falit-snimki Auto.blitz.bg
Защо този BMW няма радиаторна решетка и как спаси компанията от фалит СНИМКИ

Ако не ви харесва това, което BMW е направила с радиаторните решетки на своите автомобили, тогава ви предлагаме другата крайност - кола въобще без решетка. Това е BMW 700 Luxus, един от които в момента е поставен на търг от RM Sotheby’s.

Моделът е пуснат на пазара през 1964 г. По това време радиаторната решетка на BMW вече е съществувала (за първи път е представена през 1933 г. на седана 303), но в 700 Luxus я няма. Работата е там, че двигателят е в задната част на този конкретен модел.

В своето си време BMW 700 Luxus е спасил компанията от финансов крах. Той се е присъединил към вълната от европейски икономични автомобили със задно разположение на двигателя, които станаха известни в края на 50-те и началото на 60-те години. Неговите конкуренти са били Renault 8, Fiat 500 и 600 и Volkswagen Beetle.

Впечатляващо: Водач ускори до 300 км/ч своя 20-годишен BMW M5 ВИДЕО

Моделът е построен на базата на автомобила BMW Isetta, но в каросерията на седан и е оборудван с 2-цилиндров двигател с обем 694 кубика (0,7 литра). Мощността на седана е била 32 к.с., но в каталога на аукционната къща е указана мощността от 38 к.с.

BMW представи най-мощната и бърза „петица“ в историята ВИДЕО

Автомобилът може да ускори до 120 км / ч, а версията 700 Sport - до 135 км / ч. Също така мощността на двигателя със спортна версия е увеличена до 40 к.с., а ускорението до 100 км / ч е отнемало по-малко от 20 секунди. /auto.blitz.bg

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

Горещи

Коментирай