Изданието AutoBild споделя впечатленията си след дълго "общуване" с корейския автомобил. Преди началото на дългосрочния тест експертите си поставиха въпроса: ще бъдат ли надеждността и отзивчивостта характерни черти за Hyundai Tucson или компанията е планирала да спечели финансово поради популярността на името си?
Според резултатите от теста може да се каже, че закупуването на Hyundai Tucson с пробег не е лишено от смисъл, обаче, както винаги, си заслужава да бъдете внимателни. Но най-важното е, че участващите в теста журналисти са останали впечатлени.
Първата приятна изненада е измерването на показателите на четирицилиндровия дизел с обявена мощност от 136 к.с. На стойката двигателят показал почти 149 к.с., което се оказва интересна изненада. Експертите препоръчват да не се спестява от опцията за пълнопроводна трансмисия: при Tucson цената не е висока, но качествата на автомобила ще се подобрят многократно.
Реалният разход на гориво в смесения цикъл на джипа не се хареса особено на тестващите - той е 7,3 литра - сама по себе си е незначителна цифра, но почти два пъти повече от обявения показател.
Разбира се, специалистите от немското издание отбелязаха качеството в сравнение с по-ранните модели на марката. Освен това те хвалят интериора, който е по-просторен от много конкуренти. Това е особено забележимо в сравнение с подобния Kia Sportage. А най-разочароващият момент се оказал електрическата багажна врата, която се "предала" и отказва да работи нормално. Представител на Hyundai е заявил, че проблемът се решава чрез промяна на операционната система.
В продължение на две години автомобилът не е предизвикал сериозни оплаквания. Подмяната на спирачните дискове и уплътненията след 62,5 хиляди километра се смята от експертите за норма. Но разходите за поддръжка и резервни части са сравними със западните конкуренти. В сравнение с тях, обаче, Tucson все пак се откроява благодарение на дългата гаранция.
Като цяло, с изключение на някои доказателства за интензивна експлоатация, автомобилът е запазил свеж вид. Това е особено забележимо в интериора. Според тестващите експерти от AutoBild Hyundai Tucson запазва динамиката на ускорението след 100 000 километра пробег, а двигателят и трансмисията му изглеждат като нови. Сред незначителните оплаквания са отслабеното метално свързване на вентилационния отвор вътре в таблото за управление (потенциален виновник за появата на шум).
Експертите смятат, че закупуването на Tucson е отлична придобивка и възможност да се отървем от проблемите при поддръжката на своята кола. /auto.blitz.bg