AutoBild: Ето как изглежда Hyundai Tucson след 100 000 км пробег (СНИМКИ)

https://auto.blitz.bg/vtora-raka/autobild-eto-kak-izglezhda-hyundai-tucson-sled-100-000-km-probeg-snimki Auto.blitz.bg
AutoBild: Ето как изглежда Hyundai Tucson след 100 000 км пробег (СНИМКИ)

Изданието AutoBild споделя впечатленията си след дълго "общуване" с корейския автомобил. Преди началото на дългосрочния тест експертите си поставиха въпроса: ще бъдат ли надеждността и отзивчивостта характерни черти за Hyundai Tucson или компанията е планирала да спечели финансово поради популярността на името си?

Според резултатите от теста може да се каже, че закупуването на Hyundai Tucson с пробег не е лишено от смисъл, обаче, както винаги, си заслужава да бъдете внимателни. Но най-важното е, че участващите в теста журналисти са останали впечатлени.

Първата приятна изненада е измерването на показателите на четирицилиндровия дизел с обявена мощност от 136 к.с. На стойката двигателят показал почти 149 к.с., което се оказва интересна изненада. Експертите препоръчват да не се спестява от опцията за пълнопроводна трансмисия: при Tucson цената не е висока, но качествата на автомобила ще се подобрят многократно.

Реалният разход на гориво в смесения цикъл на джипа не се хареса особено на тестващите - той е 7,3 литра - сама по себе си е незначителна цифра, но почти два пъти повече от обявения показател.

Разбира се, специалистите от немското издание отбелязаха качеството в сравнение с по-ранните модели на марката. Освен това те хвалят интериора, който е по-просторен от много конкуренти. Това е особено забележимо в сравнение с подобния Kia Sportage. А най-разочароващият момент се оказал електрическата багажна врата, която се "предала" и отказва да работи нормално. Представител на Hyundai е заявил, че проблемът се решава чрез промяна на операционната система.

В продължение на две години автомобилът не е предизвикал сериозни оплаквания. Подмяната на спирачните дискове и уплътненията след 62,5 хиляди километра се смята от експертите за норма. Но разходите за поддръжка и резервни части са сравними със западните конкуренти. В сравнение с тях, обаче, Tucson все пак се откроява благодарение на дългата гаранция.

Като цяло, с изключение на някои доказателства за интензивна експлоатация, автомобилът е запазил свеж вид. Това е особено забележимо в интериора. Според тестващите експерти от AutoBild Hyundai Tucson запазва динамиката на ускорението след 100 000 километра пробег, а двигателят и трансмисията му изглеждат като нови. Сред незначителните оплаквания са отслабеното метално свързване на вентилационния отвор вътре в таблото за управление (потенциален виновник за появата на шум).

Експертите смятат, че закупуването на Tucson е отлична придобивка и възможност да се отървем от проблемите при поддръжката на своята кола. /auto.blitz.bg

 

 

 

Горещи

Коментирай
3 Коментара
bulstroiko-h
преди 6 години

А 610 000 км за 12 г. с Санта Фе без основен ремонт как Ви се струва.100 000 са нищо за кола поддържана и карана нормално.

Откажи
Калин
преди 6 години

Това е най-красивия Хюндай

Откажи
Ниски доходи
преди 6 години

Жипа е супер. Обаче сме клошари и же караме 25годишни немски таралясници.

Откажи