Volkswagen ID.7, електрическа алтернатива на популярния Passat, беше подложен на необичаен тест. И всичко това, за да се провери реалния му пробег с едно зареждане.
Тестовете са проведени от специалисти на марката в италианския полигон Нардо. За тест драйв е използван нов VW ID.7 във версия Pro S, оборудван с един електрически мотор с мощност 286 к.с. и 86 кВтч батерия. Паспортният му пробег е 709 км, но реалните цифри се оказаха различни, което удиви експертите.
По време на изпитанието температурата на въздуха варира между 5 и 15°C. Електрическата кола се е движила с максималната оптимална скорост, зададена от специалистите. Това е от 22 до 29 км/ч. Действителната средна скорост на VW ID.7 е била по-близо до горната граница на диапазона, тоест 29 км/ч.
Поради ниската скорост, електрическият автомобил трябвало да преодолее по-малко триене и аеродинамично съпротивление. В резултат на това той успял да измине 584 мили (около 939 км) с едно зареждане. Разходът на електроенергия е 9,2 кВт∙ч на 100 км, което съответства на разход на бензин от 1 л/100 км при средни европейски цени.
Неговият паспортен запас от мощност е 709 км, което означава, че по време на теста е надвишен с 32,7%.
Представиха новата, много променена Mazda 6 СНИМКИ
Заслужава да се отбележи, че Volkswagen ID.7 надмина официално регистрираното постижение в Книгата на рекордите на Гинес - 916,7 км без презареждане, поставено от електрическия кросоувър Ford Mustang Mach-E.
В същото време електрическият автомобил Lucid Air успя да измине повече от 1000 км с едно зареждане, но рекордът му не беше записан. Прототипът на Mercedes EQXX дори измина 1200 км, но не е сериен модел.