Ежегодната класация на знаковите американски марки, съставяна от Brand Keys, посочи търговските марки, които според потребителите максимално въплъщават разбирането за "патриотизъм" в американския смисъл на думата.
В списъка с патриотичните марки в резултат на проведеното през 2021 година изследване влязоха глобални компании, сред които присъстват и автопроизводителите.
При това именно една автомобила компания - тя и само тя - вече почти две десетилетия оглавява този рейтинг.
За американците въплъщение на патриотизма сред търговските марки вече 19 години е автомобилната марка Jeep, която според мнението на участвалите в изследването максимално точно илюстрира патриотизма.
Допитването е проведено между 5804 души н а възраст от 16 до 65 години, в балансирани по пол и политическа принадлежност девет региона на САЩ.
Освен Jeep в сред патриотичните автомобили са се наредили още Ford (на трето място в рейтинга) и Tesla, която заема 30-та позиция.
И двете марки и преди са се озовавали в списъка, но през 2020 година на Ford се наложи да падне 3 места по-ниско, а Тесла въобще не присъстваше в миналогодишния списък.
Освен това, според жителите на САЩ, доста добре се отразява понятието "патриотизъм" и на марката за мотори Harley-Davidson, известни по целия свят. Президентът на нюйоркската консултантска компания Робърт Пасиков заяви, че в наши дни конкрени между една и друга марка се усложнява от последствията от пандемията, която бързо променя наличните социално-политически условия, които рязко са изменили живота на потребител, както и определенията им за "патриотизъм".