Тенденцията да се начисляват редовни такси не само за автомобила, но и за различни функции на колата се възприема от новите производители. Не всички обаче харесват тази практика.
Например, Dacia пусна лимитирана серия грейки за гореща вода, които ще бъдат раздавани безплатно на посетителите на някои шоуруми във Великобритания, съобщава Motor1.
По този начин румънската марка не само подчертава отношението си към абонаментите, но и се подиграва на BMW, която таксува допълнително дори затоплянето на седалките.
От Dacia уверяват, че ще запазят традиционния си подход към продажбите. Всички функции на автомобилите ще бъдат винаги достъпни за клиентите едновременно - без блокирания, които могат да бъдат премахнати само срещу допълнително заплащане.
Компанията също така напомня, че "топ" моделите Sandero Stepway, Duster и Jogger имат отопление на седалките като стандартно оборудване.
Най-евтиният електромобил в Европа вече има по-мощна версия СНИМКИ
Напълнените с гореща вода грейки ще се раздават в дилърските центрове на Dacia в Лондон, Манчестър и Суонзи само за два дни - 1 и 2 февруари.
Стоките са ограничени до 75 броя, по 25 за всеки шоурум. Посочено е, че можете да получите грейката, без да купувате нищо, но само по една на човек.
Стана ясно кои са най-продаваните автомобили в различните страни за 2022 г. СНИМКИ
Грейката е просто забавен аксесоар, но има за цел да привлече вниманието към това накъде върви цялата индустрия, каза директорът на марката Dacia във Великобритания Люк Броуд, намеквайки за изобилието от абонаменти. /auto.blitz.bg
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!