Журналистите от чешкото издание Auto.cz вече са покарали чисто новия кросоувър Skoda Enyaq. След тест драйва те са разказали за електрическия кросоувър Skoda всичко, което са успели да изяснят.
За теста е използвана версия със задвижване на задните колела Enyaq iV 80 с един мотор с мощност от 204 к.с. и батерия с капацитет 82 кВтч, осигуряваща пробег длед зареждане от над 500 км. От място до 100 км / ч такъв кросоувър ускорява за 8,5 секунди. Максималната скорост е 160 км / ч.
Новата кола е базирана на платформата MEB, благодарение на която салонът на Skoda Enyaq е просторен и практичен. Както отбелязват чешките колеги, въпреки височината от 190 см, над главата им има достатъчно място, а мястото пред коленете на водача е просто огромно.
Когато водачът заеме мястото си, колата го разпознава и стартира двигателя. Остава само да изберете режима на дисплея и можете да започнете пътуването.
Skoda показа новата Fabia и разкри подробности за нея СНИМКИ
Изглежда, че всичко е просто и удобно, но според журналистите има и недостатъци. По-специално, ако се наложи да излезете от колата и да отворите вратата, тя възприема това като крайна дестинация и „изгасва“.
Възникнали са няколко въпроса и за работата на мултимедията. Изображението на 13,0-инчовия екран не е достатъчно ясно и системата леко се забавя, според чешкото издание.
Не е истина: Skoda тегли на буксир... сама себе си ВИДЕО
Прожекционният екран с добавена реалност съдържа много повече информация. По-специално, на предното стъкло се изобразяват стрелките на навигатора, лентите на движение и предупреждения за разстоянието до превозното средство отпред.
По време на движението по улиците на Прага, електрическият кросоувър Skoda Enyaq се е оказал доста скромен по отношение на разхода на енергия. Реакцията на натискане на педала за газта е мигновена. Ускорението е бързо, което е изненадващо за превозно средство с тегло над 2,1 тона.
Автомобилът се е показал отлично в тесни пространства. Не е нужно да се притеснявате за паркиране в подземни гаражи. Батериите в пода и ниският център на тежестта правят автомобила безопасен и няма да отскочи дори при завиване с висока скорост. Съответно автомобилът се държи много стабилно и предсказуемо в движение. /auto.blitz.bg
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!