Ето отговора на въпроса защо новите коли се развалят толкова бързо

https://auto.blitz.bg/novini/eto-otgovora-na-vprosa-zashcho-novite-koli-se-razvalyat-tolkova-brzo Auto.blitz.bg
Ето отговора на въпроса защо новите коли се развалят толкова бързо

Отговорът на този въпрос е ясен, без да е упоменат някъде изрично. Автомобилните производители правят коли, които да не издържат много повече от гаранцията, за да могат да печелят, както от покупката на нови автомобили, така и от скъпите ремонтни дейности.

Липсата на надеждност в основните възли и агрегати на автомобилите е напълно умишлена и се прави от производителите посредством няколко основни трика.

Топ 9 марки с най-бързо авариращи скоростни кутии

Така например, лекосплавните и ефективни нови двигателни блокове, които тежат значително по-малко, разполагат с отлична геометрия на цилиндрите и имат минимални топлинни деформации, на практика са направени така, че се износват много по-бързо. Това е описано в гаранцията, но така, че да не може да се прочете от всеки.

Да долея или да заменя маслото: Най-разпространената грешка, която убива двигателя

При обстоен преглед на гаранционните условия на един автомобил става ясно, че ресурсът на повечето нови двигатели е не много повече от 200 000 километра. Освен проблема с блока, нарочен друг такъв е този с регулирането на клапаните. Отказвайки се от монтаж на хидрокомпенсатори, клапаните трябва да се регулират след пробег от около 100 000 километра.

Посочиха петте най-безсмислени и безполезни, но рекламирани автомобилни "екстри"

Производителите обаче не казват, че за реглаж на клапаните в повечето съвременни двигатели се налага разглобяването на половината мотор и свалянето на разпределителния вал, което естествено не е никак евтино. Подобни хитринки и "капани", залагани от автопроизводителите има и в електрониката на колата, в елементи от окачването, в скоростната кутия и естествено - по детайли от каросерията.

При тези 5 коли ангренажната верига се къса по-бързо

Ако всички тези, нарочно интегрирани "капани" бъдат премахнати, то ресурсът на колата ще е значително по-голям, а ремонтите ще станат доста по-евтини. Но главното - автомобилът ще престане да бъде еднодневка./auto.blitz.bg

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки

 

Горещи

Коментирай
6 Коментара
москвич
преди 5 години

за това купувайте Руски коли ,те са здрави,лесни за подръжка с ефтини резервни части и са вечни,надживяват собственика

Откажи
Ivan от капиталистите еба*
преди 5 години

Печалби и пак печалби,а какво става с екологията!!!! За производството на един автомобил отиват 50 тона вода ...... Защо един автомобил не го направят да държи 20 години,

Откажи
Бай Иван дето имал леля в Америка
преди 5 години

Че произвеждат коли да се чупят по бързо е ясно но не е ясно защо нашето правителство им се връзва да принуждава гражданите на България да си махат старите здрави коли и да си купуваме нови ? Някой пак е прибрал пачки за да лобира за забрана на старите здрави автомобили

Откажи
taka e
преди 5 години

Трябват ти пари ? Опитай късмета си тук !Нон стоп печалби !https://bit.ly/2HKWzdH

Откажи
smoke_chiba_chiba
преди 5 години

Накратко казано програмно остаряване

Откажи
Ехо
преди 5 години

За това вече има Тесла...не само има по малко движещи се части но може и да се ъп_грейдва, (ако аборигените знаете какво е това)

Откажи