Китайският производител на автомобили Chery изненада автомобилния свят с необичаен и смел маркетингов ход, създавайки кула от новите си електрически кросоувъри eQ7.
Тази впечатляваща демонстрация бе представена като доказателство за здравината на алуминиевия корпус на LFS, което е ключова характеристика на този модел.
Производството на електрически превозни средства в Китай е в разгара си и сред ожесточената конкуренция, затова Chery реши да предприеме уникален подход, за да промотира своя електрически кросоувър eQ7.
eQ7 вече си спечели репутация за балансирана цена и качество, с иновативен дизайн и официален пробег от 412 до 512 километра с едно зареждане. Подобни характеристики обаче могат да бъдат намерени и при други производители.
Ето защо Chery реши да обърне внимание на здравината на своя алуминиев корпус. Според Застрахователния институт за пътна безопасност превозните средства трябва да могат да издържат поне четири пъти собственото си тегло.
Chery обаче отиде по-далеч и създаде невероятен спектакъл, като подреди седем автомобила eQ7 един върху друг и след това инсталира специални метални платформи, които да ги поддържат. Това означава, че колата в долната част на кулата може да издържи теглото на шест други eQ7s, подредени отгоре ѝ.
Експерти от автомобилната индустрия отбелязват, че този трик не е съвсем оригинален. Европейската компания Volvo, която по ирония на съдбата също е собственост на китайския автомобилен производител Geely, използва подобна маркетингова стратегия през 80-те години на миналия век.
Последният път, когато подобно събитие се проведе, бе през 2021 г., когато седем кросоувъра XC60 бяха подредени един върху друг.
Въпреки сходството на идеята с Volvo, действията на Chery могат да се разбират като опит да привлекат вниманието на китайските автомобилни производители на световната сцена.
Съмненията, които някои автомобилни ентусиасти извън Китай все още имат относно качеството на китайските автомобили, може би намаляват и подобни смели трикове със сигурност ще помогнат за привличането на нови клиенти.