Специалисти назоваха двигателите, които гълтат много масло

https://auto.blitz.bg/saveti/spetsialisti-nazovakha-dvigatelite-koito-gltat-mnogo-maslo Auto.blitz.bg
Специалисти назоваха двигателите, които гълтат много масло

Съвременните двигатели с вътрешно горене с турбо системи, директно впръскване на горивото, деактивиране на някои цилиндри при ниско натоварване, блокове от леки сплави, са удивително ефективни, но цената за високата техническа сложност се явяват строги изисквания за системна поддръжка, нисък живот на двигателя и висок разход на масло.

Авторитетното американско издание Consumer Report е съставило списък с двигатели на леки автомобили, които са особено проблемни, когато става въпрос за изгаряне на масло.

Според изданието, необходимостта от доливане на смазочен материал се превръща в сериозен проблем, ако собственикът трябва да добавя поне два литра масло между сервизните интервали.

Всички данни са предоставени на Consumer Reports от самите производители на автомобили. Струва си да се отбележи, че проблемът се задълбочава с износването на двигателя.

Каква е причината селекторът на автоматика на колата да стане толкова малък

И така, най-проблемният двигател по отношение на разхода на масло е 4,4-литровата "осмица" N63 на BMW, който се монтира на една трета от всички X5, произведени от 2008 г. насам. За автомобили на възраст 8-10 години доливането на повече от 2 литра масло на всеки 10 000 км е рутинна практика.

Проблемът е малко по-остър за собствениците на Audi с 3,0-литровия компресорен мотор TFSI VW EA837, монтиран във всички големи модели на Audi от A4 до Q7.

От какво зависи животът на батерията на електромобила

Собствениците на Subaru с 2,0-литрови и 2,5-литрови опозитни двигатели, Volvo с 3,0-литрови и 3,2-литрови редови шестцилиндрови двигатели и Volkswagen с двигател 1,4 TSI също трябва да се примирят с проблема с високия разход на масло.

Припомняме, че повишената консумация на масло води до ускорено износване на цилиндрите и буталата на двигателите. /auto.blitz.bg

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

 

Горещи

Коментирай
5 Коментара
Егати
преди 3 години

Защо бе, хора.... За какво ги публикувате тези статии, Непълна информация, невярна, непотребна.

Откажи
Уфф
преди 3 години

Ми нормално е двигатели с по две турбини и по 4/5000 кубика, високооборотни да лапат повече масло! Всички турбо-мотори лапат масло, те ако не харчат масло, значи нещо не е наред. Всички японски коли харчат масло и затова карат дълги километри без особени ремонти.

Откажи
Егати нанай
преди 3 години

Има си хас немски леген да гори масло, ни мое туй дъй вярну щот ни мое дъй вярну хи хи...абе смехурко дръж резервната туба в багажника и си свиркай....

Откажи
georgi
преди 3 години

Imam Grand Vitara 2.5L ,otkrai vreme si gori 0.5L maslo na 1500km. Sega e na 310000km i varvi kakto si beshe kato nova.

Откажи
Тодор
преди 3 години

Забравили сте най- големият маслояд - ОПЕЛ, с моторите Екотек, бензин. Карах такъв. За 400 км, литър масло си ги лапаше, за закуска. За сравнение, другата ми кола, Нисан, на повече километри, от смяна до смяна, никакъв разход на масло.

Откажи