Топ 5 на най-капризните съвременни двигатели

https://auto.blitz.bg/novini/top-5-na-nay-kapriznite-svremenni-dvigateli Auto.blitz.bg
Топ 5 на най-капризните съвременни двигатели

За никого не е тайна, че надеждният двигател е, най-вероятно, единият от най-важните показатели на всеки един автомобил. Специалистите на "За Рулем" съставиха малка класация на най-често срещаните силови агрегати, чиято надеждност може да бъде определена като доста съмнителна. 

Немският агрегат 1.4 TSi/TFSi, семейство EA111 (Volkswagen/Audi) бе въведен в експлоатация през 2007 година. Даденият агрегат дори е успял да спечели титлата "Мотор на годината". При това, моторът доста често е излизат извън строя в гаранционния период. 

Агрегатите от серията 1.8 TSi, 2.0 TSi (Volkswagen/Audi) също не се отличават с особена надеждност. Дадените мотори безбожно "похапват масло". А най-честата повреда е излизане от строя на буталната група. 

Двигателите от серията 1.6 THP (EP6, Prince) (Peugeot/Citroen) също са печелили приза "Мотор на годината". Но в процеса на тяхната експлоатация те не показаха най-добрата си страна. Тяхната конструкция е твърде усложнена, което ги прави "непригодни за ремонт". Най-честият проблем при тези двигатели отново е буталната група. 

Силовите агрегати от серията 1.6, 2.0 (N45) и 1.8, 2.0 (N46) (BMW). Всичките двигатели от посочената група създават проблеми. Особено са се отличили двигателите от групата N46. Тези мотори нямат щека за масло, а вграденият датчик често показва невярна информация. Това, естествено, води до повреда на двигателя. 

При моторите 1.5 dCi, 1.9 dCi (Renault), произвеждани през периода 2000-2008 година, е известно, че наред с всичките "болежки" на турбодвигателите, дадените агрегати "умират" доста по-рано от подобните модели.

Трябва да се отбележи, че в дадената класация няма двигатели на АВТОВАЗ. Причината за това е простата конструкция. 

 

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

Горещи

Коментирай