Майстор хвана автомобилна развалина и я превърна в зрелище

  • 17.09.2019 8:30 /
  • 10458 /
  • 0
Майстор хвана автомобилна развалина и я превърна в зрелище

Какви ли не странни автомобили има по света. 

Има коли, направени от материали на основата на своя. 

Те са измислени от самия Хенри Форф. 

След Втората световна война в Източна Германия са били създавани автомобили от дюропласт.

През 2008 година в предприятие на концерна на БМВ е била създадена концептуална кола от плат и метални ръби. 

Но в тази статия ние ще ви разкажем за автомобил, който целият е покрит с коркови тапи. 

Това обаче го направи звезда на много автомобилни изложения. 

Ще ви запознаем и с неговия създател. 

Нека да започнем с неговата биография. 

Автомобилите са смисълът на живота 

Американецът Дуейн Сандърс винаги е обичал да възстановява стари автомобили. 

И това е неговото хоби, а и начина, по който той в момента си печели хляба. 

Първият свой автомобил той е ремонтирал, докато е бил в първите класове на средното училище. 

Става дума за "Форд" от 1949 година. След известно време Дуейн го сменил за колата Issetta, слязла от конвейера през 1958 година. 

В течение на 40 години Сандърс се трудил като физиотерапевт. Успял да изгради доходоносен бизнес, продавайки продукти, свързани с неговата професия. 

Изобретил е над десет различни инструмента за физиотерапия. 

След пенсионирането си той си спомнил за своето любимо занимание.  

Към днешен ден Дуейн Сандърс е ремонтирал десетки автомобили, всеки от които е достоен за най-голямото внимание. 

Но специална любов нашият герой изпитва към автомобила, който той нарича "Изкуство от коркови тапи". 

Сега ще разкажем и за него. 

 Красивата малка кола от коркови тапи за милиони 

Автомобилът BMW Isetta 1957 е изглеждал ужасно, когато за първи път се оказал в двора на Сандърс. 

Майсторът трябвало да направи генерален ремонт на ходовата част и двигателя 

Обновил и каросерията. След това той решил да я украси с коркови тапи. 

За да покрие изцяло автомобила с тези самоделни декоративни елементи, на Сандърс са били необходими над 1000 часа работа. 

Дуейн разказва, че е работил с интерес, въпреки трудностите на проекта. 

Усилията на Сандърс, при това, не били напразни. 

Днес красавицата от коркови тапи е един от най-популярните експонати по различни автомобилни изложения. 

Днес колата гордо носи званията "Автомобил - най-добър избор" и "Най-добър автомобил в своя клас". 

Искате да научавате най-интересното и най-новото от света на автомобилите? Харесва ви да четете съвети за вашата кола или да се наслаждавате на ретро кадри от автомобилната история? Тогава ни харесайте във Фейсбук! 

КОМЕНТИРАЙ