На какво обръщат внимание жените и мъжете при покупка на автомобил

  • 11.03.2023 12:50 /
  • 1785 /
  • 1
На какво обръщат внимание жените и мъжете при покупка на автомобил

Порталът за сравнение на автомобили carwow.de взе Международният ден на жената като повод за провеждане на онлайн анкета с над 2000 за предпочитанията и факторите за вземане на решения на съответния пол, като резултатът определено разсейва остарелите стереотипи.

Анкетата на онлайн портала извади наяве няколко изненади, но и от друга страна потвърди стари твърдения, пише auto-press. “ Мъжете обичат големи коли с мощни двигатели, а жените не могат да паркират!“ е всеизвестно клише, но проучването доказва обратното.

Докато една трета от мъжете в решението си за покупка влагат основно практически аспекти като например компактната форма, нужна за шофиране в града, но въпросът за практичността е по-малко важен за жените.

Само една на всеки десет жени взема предвид практически аспекти, когато взема решение за покупка и вероятно също би участвала в упражнението за вкаране на огромен SUV дори в най-малкото място за паркиране.

Впечатляващо: Ето как Porsche доставя коли на клиентите ВИДЕО

В някои точки обаче проучването потвърждава клишетата. Повече от половината от мъжете обръщат специално внимание на обема на двигателя, когато купуват кола и търсят скорост.

Въпреки това техническият компонент не е тема табу за жените купувачи. За над една трета от жените техническият фактор мощност е също толкова важен и решаващ.

Що се отнася до външния вид, от друга страна, печелят жените. 37 процента от купувачките базират решението си на естетически аспекти като дизайн, цвят и стилни детайли, наред с други неща.

Външният вид и естетическите добавки на автомобила също не са маловажни за мъжете, но само за 28 процента в сравнение.

В сравнение с мъжете, жените предпочитат по-често консултиране лице в лице в процеса на проучване и продажба. Има обаче прилики тук - както за мъжете, така и за жените, задълбоченото проучване и съвети предхождат решението за покупка.

Сигурността, че сте напълно информирани, когато вземате това голямо решение, е важна за и двете (65 процента от мъжете и 48 процента от жените) имат основната мотивация.

Цифрите обаче подчертават, че мъжете са по-скептични относно извършването на покупка и се нуждаят от повече време, за да вземат най-накрая решение за плащане. За 29 процента от жените факторите време и големият брой оферти представляват значителен праг в процеса на вземане на решение.

Мъж закара джипа си при водопад да го тества и ето какво се случи ВИДЕО

Мъжете, от друга страна, изглежда могат съзнателно да си оставят повече време за вземане на решение и покупка процес.

Разлики има и в начина на представяне на мечтаната кола. В дигиталната ера интернет изследванията и порталите за сравнение, са доказано нужни, както за мъжете, така и за жените.

Въпреки това жените са по-склонни да посещават сесия за консултиране сравнително по-често на място в дилърството. Малко над една от десет жени би взела решение за покупка не разчитайки на интернет проучвания, докато само седем процента от мъжете отказват онлайн съвети.

Колкото и пътищата до окончателното решение за покупка да се разминават, в крайна сметка те очевидно се събират в общ път.

В допълнение към бързата и удобна обработка (34 процента от жените и 28 процента от мъжете), проучването класира справедливите цени като абсолютен лидер, когато става въпрос за очакванията на доставчика на услуги. Във времена на инфлация и растящи разходи това е решаващият аргумент за покупка и за двата пола с повече от 80 процента одобрение.

КОМЕНТИРАЙ

Коментари

  • kriskayl357
    12.03.2023 12:24
    Този , който ми е блокирал ай пи то да го изяде скоротечният рак . Мръсни русофили , яжте ми хуя и лайната по него от вашите гъзове .