Автомобилният концерн ФИАТ тази година празнува своя 120-годишен юбилей.
В повечето случаи автомобилите с марката ФИАТ се отличава с иновативни решения, автомобилите на компанията са се радвали на търсене и са радвали своите собственици с мощни двигатели и комфортни салони.
Е, имало е и няколко крайно неудачни модели.
За този период възходите и паденията са неизбежни.
Като цяло автомобилите на концерна продължават да радват своите купувачи.
Хитовете и неуспехите на ФИАТ
На снимката е Fiat Nuova 500 (1957-75 г.).
Първият автомобил от класа City car, евтин и практичен, става хит по продажби в Европа.
В Италия и днес могат да бъдат видени по улиците.
Fiat 126 се е произвеждал от 1972 до 2000 г. в Полша.
Не е най-добрият автомобил на концерна.
Fiat 600 Multipla (1956-66 г.).
Идеалният автомобил: такси, товарен бус или семеен автомобил.
Места за шест пътници, които лесно са се сгъвали на пода.
Fiat 8V (1952-1954 г.).
Първата спортна кола на ФИАТ с изцяло независимо окачване.
Fiat 128 (1969-1985 г.).
Признан е за автомобил на 1970 година.
Задава стандарта за разположението на двигателя и скоростната кутия при автомобилите с предно предаване.
Fiat 124 Coupé (1967-1975 г.).
Елегантен, с дискови спирачки и петстепенна скоростна кутия, отличен автомобил.
Fiat ESV 1500 (1973 г.).
Най-грозният автомобил, който, за щастие, не влиза в серийно производство.
Създаден е конференции по безопасност на автомобилите.
Fiat 500 Topolino (1936-1955 г.).
Народният автомобил.
Fiat 130 Coupé (1971-1977 г.).
Изящен и разкошен, с двигател V6, бил е много популярен.
Fiat Ritmo / Strada (1978-1988 г.).
Крайно несполучлив модел.