Легендарният концерн ФИАТ - възходи и падения

  • 11.09.2019 9:00 /
  • 1552 /
  • 0
Легендарният концерн ФИАТ - възходи и падения

Автомобилният концерн ФИАТ тази година празнува своя 120-годишен юбилей. 

В повечето случаи автомобилите с марката ФИАТ се отличава с иновативни решения, автомобилите на компанията са се радвали на търсене и са радвали своите собственици с мощни двигатели и комфортни салони. 

Е, имало е и няколко крайно неудачни модели. 

За този период възходите и паденията са неизбежни. 

Като цяло автомобилите на концерна продължават да радват своите купувачи. 

Хитовете и неуспехите на ФИАТ

На снимката е Fiat Nuova 500 (1957-75 г.).

Първият автомобил от класа City car, евтин и практичен, става хит по продажби в Европа. 

В Италия и днес могат да бъдат видени по улиците. 

 

Fiat 126 се е произвеждал от 1972 до 2000 г. в Полша.

Не е най-добрият автомобил на концерна. 

Fiat 600 Multipla (1956-66 г.).

Идеалният автомобил: такси, товарен бус или семеен автомобил. 

Места за шест пътници, които лесно са се сгъвали на пода.  

Fiat 8V (1952-1954 г.).

Първата спортна кола на ФИАТ с изцяло независимо окачване. 

Fiat 128 (1969-1985 г.).

Признан е за автомобил на 1970 година.

Задава стандарта за разположението на двигателя и скоростната кутия при автомобилите с предно предаване. 

Fiat 124 Coupé (1967-1975 г.).

Елегантен, с дискови спирачки и петстепенна скоростна кутия, отличен автомобил. 

Fiat ESV 1500 (1973 г.).

Най-грозният автомобил, който, за щастие, не влиза в серийно производство. 

Създаден е конференции по безопасност на автомобилите.

Fiat 500 Topolino (1936-1955 г.).

Народният автомобил. 

Fiat 130 Coupé (1971-1977 г.).

Изящен и разкошен, с двигател V6, бил е много популярен. 

Fiat Ritmo / Strada (1978-1988 г.).

Крайно несполучлив модел.  

Искате да научавате най-интересното и най-новото от света на автомобилите? Харесва ви да четете съвети за вашата кола или да се наслаждавате на ретро кадри от автомобилната история? Тогава ни харесайте във Фейсбук! 

КОМЕНТИРАЙ