В промоционалното си видео, което е посветено на 54-ата Super Bowl в САЩ, немската марка Porsche хвърли поглед върху новото поколение 911 спортно купе във версията си GT3.
Още през 1997 г. немската марка използва Суперкупата на САЩ по американски футбол като повод, за да рекламира новия си модел.
Тази година, 54-та поред от тази грандиозна битка, автопроизводителят публикува видео, в което също има място за реклама.
Видеоклипът, наречен The Heist (в превод „кражба) „заслепява“ най-популярните модели Porsche, както стари, така и нови - но има и „великденско яйце“, което почти пропуснахме. Е, почти.
Направете пауза на видеото в 0:44 и ще забележите син Porsche 911 с тромаво задно крило и големи джанти. Този автомобил беше в музея на Порше в Щутгарт (Германия), това място е показано на заден план във видеото. Автомобилът наистина прилича на високопроизводително GT3 поколение 992, съдейки по задните светлини, прибраното крило и предната му част. Интересна кола остава на екрана няколко секунди, изчезва и след това се появява отново в 0:49, където камерата „тича“ към колата още по-близо, за да ни покаже по-добре дизайна на дисковете и малко отпред на колата.
Въпреки факта, че не виждаме колата изцяло, ние вярваме, че това „великденско яйце“ е начин Porsche да каже, че официалното представяне на новия 911 GT3 ще се проведе през седмицата на американския Super Bowl. Ако нашите предположения са верни, това означава, че са останали само няколко дни, за да видим представянето на спортното купе 991 (поколение 992), което е предназначено за състезателната писта.
Новият GT3 ще се отличава с подобрен 4,0-литров редови 6-цилиндров двигател с естествен аспиратор. Този мотор ще бъде модернизиран - мощността му ще нарасне от 494 на 550 конски сили.
Горещи
Коментирай