На 4 септември Instagram, Facebook и Whatsapp претърпяха най-големия си срив в своята история, а ако все пак успяваха да заредят, то те не обновяваха лентите си с постове. Както стана по-ясно, хакери са успели да откраднат данните на 1.5 милиарда потребители и да ги изложат за продан на черния пазар в интернет.
Работата на интернет услугите бе възстановена по-късно същия ден.
Как и до колко силно този инцидент ще окаже влияние върху обществото или върху неговите отделни членове, времето ще покаже, засега обаче народът и маркетолозите горещо обсъждат тази тема от позицията на различни гледни точки.
Доста неочаквано, но оперативно реагира в случая руският автомобилен производител УАЗ.
В официалните профили на марката бе публикуване меме, показващо продукцията на завода на фона на глобалната криза със социалните мрежи.
"Искаме всички да знаете, че нашите автомобили няма да ви подведат дори и в най-трудните моменти във вашия живот, дори когато, както изглежда, всички са ви обърнали гръб", пояснява администраторът на акаунта на УАЗ в ВКонтакте.
Коментарите на потребителите към мемето също бяха доста пиперливи. "Да... само УАЗ може постне това за своите автомобили", пише Юля.
"Това си е чиста истина, за 17години колата ми нито един път не е имала нужда от евакуатор, до мястото на ремонта винаги си стига на собствен хода", пише Игор.
"Добра шега! Всъщност "уазките" вървят дори тогава, когато останалите не им достига дори психологическа проходимост", пише на свой ред Евгений.