Изцяло новата Toyota Camry: Какво представлява версията за Европа

  • 18.01.2024 10:33 /
  • 11451 /
  • 0
Изцяло новата Toyota Camry: Какво представлява версията за Европа

Изцяло новата Toyota Camry: европейска версия. Японският автомобилен производител разкри цялата информация за бизнес седана в европейската спецификация.

Изненади няма: от двете страни на океана Camry ще е с еднакъв външен вид, а европейците няма да могат да избират опцията със спортен пакет. Няма алтернатива за силовата установка: Toyota ще разчита на HEV хибрид с предно предаване, базиран на 2,5-литров бензинов "атмосферен" двигател.

В Европа Toyota предлагаше по същество същата кола като в САЩ, разликите са минимални. Фаровете са загубили характерните си оранжеви вложки, а в Стария свят са добавени фарове за мъгла. Опцията с радиаторна решетка с пчелна пита, кръгли изпускателни тръби и ярък спортен интериорен дизайн няма да се предлага в Европейския съюз: само обикновени брони и консервативна черна облицовка.

Силоваа установка HEV се състои от 2,5-литров двигател, два електромотора и електромеханичен CVT. Европейските седани няма да се предлагат със задвижване на всички колела. Мощността е почти същата като в САЩ, с пик от 231 конски сили. В сравнение с предшественика си, времето за ускорение от 0 до 100 е намалено с 0,4 секунди до 7,9 секунди. Данните за разхода на гориво ще бъдат публикувани през пролетта.

Базовият седан за Европа ще получи опростено виртуално табло със седеминчов екран, но няма да се налага да плащате допълнително за 12,3-инчов сензорен екран, безжично зареждане за джаджи, адаптивен круиз контрол, контрол на лентата и автоматични спирачни системи. Няма да има достъпна Toyota Camry: четиривратката от отиващото си поколение струва 44 хиляди евро (48,2 хиляди долара) в Испания, новата кола определено няма да стане по-евтина.

Има още какво да се желае от продажбите на Toyota Camry в Европа и като се има предвид ценообразуването, това не е изненадващо. Очаква се, че в Съединените щати новият седан в основната версия ще струва път и половина пъти по-евтино - в диапазона от 30 хиляди долара. И китайската ценова листа беше напълно изненадваща: след смяната на поколенията седанът стана по-евтин, а хибридът струва от 181 800 юана (25,6 хиляди долара).

 

КОМЕНТИРАЙ