Съботна подборка от зрелищни ВИДЕА: Вандал скача върху суперкола за 250 000 евро

https://auto.blitz.bg/galeriya/sbotna-podborka-ot-zrelishhni-videa-vandal-skaca-vrxu-superkola-za-250-000-evro Auto.blitz.bg
Съботна подборка от зрелищни ВИДЕА: Вандал скача върху суперкола за 250 000 евро

Всяка събота ще публикуваме няколко интересни видеоклипа, които са попаднали в полезрението на АВТО БЛИЦ през изминаващата седмица.

Собственикът на колата, известният продавач на суперавтомобили Джордж Геду, е публикувал видео от инцидента в социалните мрежи: на кадрите се вижда как мъж скача в Лондон върху McLaren 720S на стойност 250 000 евро и активно тъпче с крака капака и предното стъкло на суперавтомобила.

Не се знае какво точно не е харесал мъжът - самата кола или нейния звезден собственик, или може би изобщо не е имал мотив, а просто е искал да скача върху колата, но във всеки случай Геду не е оценил положително постъпката му .

Съдейки по видеото, което публикува в интернет, самият Геду е станал свидетел на инцидента. Във видеото мъж с качулка скача капака и покрива на колата,  в резултат на което предното стъкло провисва навътре.

След това вандалът отива до багажника, където за по-сигурно рита още няколко пъти със сила, преди да скочи на земята.

В коментар към видеото Геду казва, че няма да позволи кадрите да го „наранят“, но обяснява, че публикува видеото в интернет, като предупреждение, че има такива недостойни хора, които не искат хората да притежават хубави неща и трябва да се проявява бдителност.

Геду казва също, че полицията бързо е пристигнала на мястото и е арестувала мъжа, причинил щети за хиляди паунди на суперколата.

Необичаен начин за закрепване на товара

Какво ли се е случило с този Range Rover

Както и няколко видеоклипа от автомобилни производители, показани по време на Super Bowl 2023 на 12 февруари в Щатите.

Припомняме, че Super Bowl се нарича финалният мач за титлата шампион в Националната лига на САЩ по американски футбол. Рекламното време по време на пряко предаване на Super Bowl е най-скъпото в телевизията, така че големите корпорации произвеждат специални реклами за това събитие с голям бюджет - за да привлекат вниманието на телевизионните зрители.

Родител на Kia Telluride преодолява много препятствия, за да донесе забравеният биберон на детето си.

Jeep се хвали с електрическите си модели, които са едно цяло с природата

General Motors рекламира своите елестромобили с набор от препратки към различни сериали на Netflix - автомобилният производител си сътрудничи със стрийминг платформата

 /auto.blitz.bg

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

Горещи

Коментирай