Класацията на TÜV  за 2018 г. на най-надеждните употребявани кросоувъри на 4-5 и 6-7 години

https://auto.blitz.bg/vtora-raka/klasatsiyata-na-tuv-za-2018-g-na-nay-nadezhdnite-upotrebyavani-krosouvri-na-4-5-i-6-7-godini Auto.blitz.bg
Класацията на TÜV  за 2018 г. на най-надеждните употребявани кросоувъри на 4-5 и 6-7 години

Германската компания TÜV публикува годишния си доклад за надеждността и качеството на автомобилите въз основа на данните за техническата проверка на автомобилите в Германия. 

Този път компанията за технически надзор на моторния транспорт в Германия е избрала 15-те най-добри употребявани SUV.

Класацията на TÜV  за 2018 г. на най-надеждните употребявани кросоувъри на 2-3 години

Припомнете, че TÜV (Technischer Überwachungsverein - German.) е холдинг, който включва различни организации, които извършват надзор за сигурността на моторните превозни средства. Това е най-добре познатата в цял свят институция, извършваща техническа проверка на превозните средства.

Въз основа на обширна база от технически прегледи, TÜV съставя своите годишни доклади и оценки. Според тази методика TÜV е избрала 15-те употребявани SUV и кросоувъри, които са имали най-малко дефекти, когато са преминали задължителната техническа проверка в Германия. 

Кои са най-надеждните употребявани кросоувъри на 4-5 и 6-7 години, според класацията на TÜV за 2018 г

Възраст на автомобилите 4-5 години:

Honda CR-V (тип RE6)

Период на производство: от 2012 до 2018 г.

Коефициент на честотата на повредите: 5.9 (средно значение 10.3).

Предимства: голям, просторен салон. 

Чести проблеми: възможност да тегли ремарке с тегло до 1,7 тона (двигател i-VTEC с ръчна скоростна кутия). Независимо от това при често превозване на товари срокът на служба на много компоненти се съкращава значително. Автомобилът се нуждае от по-често техническо обслужване. 

Извод: Honda SUV е достатъчно надежден кросоувър. В шасито, в спирачките и теглото на загубата на масло на агрегатите японците държат висок стандарт. Отлично окачване. Ниска загуба на масло. Отлична спирачна система.  

 

Opel Mokka

Период на производство: от 2012 до днес.

Коефициент на честотата на повредите: 5.9 (средно значение 10.3).

Предимства: тегло, удобство, динамичност.

Части проблеми: има чести проблеми с клапана EGR. Автомобилите, които са произвеждани от 2013 до 2014 г, имахадефект, причиняващ внезапно изключване на системата за пълно задвижване. Обновеното програмно осигуряване реши този проблем. Собствениците често се оплакват и от пивишен разход на моторно масло. 

Извод: 90,5% от петгодишните Opel Mokka пристигат на технически преглед в Германия без дефекти и неизправности. Единственият съвет от специалистите към собствениците на 4-5 годишни кросоувъри е да проверяват по-често нивото на маслото в двигателя. 

 

Audi Q5 (8R) 

Период на производство: от 2008 до 2016 г.

Коефициент на честотата на повредите: 5.9 (средно значение 10.3).

Предимства: идеален автомобил за дълги пътешествия по шосе. Нисък разход на гориво. 

Чести проблеми: при провеждането на технически прегледи специалистите са получили малко оплаквания от собствениците. Единственото е, че и при 4-5-годишните кросоувъри Q5 се забелязват дефекти на предавателните валове.  

Извод: като цяло нелош кросоувър. Единствените му слаби места са свързани с предавателните валове, които най-често се появяват на четвъртата година от експлоатацията на автомобила. Но обърнете внимание, че това зависи от пробега на автомобила. 

 

Възраст на автомобилите 6-7 години:

 

Mitsubishi ASX

Период на производство: от 2010 г. до днес.

Коефициент на честотата на повредите: 9.3 (средно значение 16.2).

Предимства: в зависимост от двигателя този кросоувър може за бъде достатъчно пъргав, за да се хареса на любителите на динамичното каране. Достатъчно добро кормилно управление. Добри системи за сигурност.

Части проблеми: замърсяване на горивния филтър може да причини смесване с моторно масло. 

Извод: на инспекторите от TÜV им е скучно с кросоувъра ASX. Единственият минус на тази кола е спирачната система.  

 

BMW X1 (E84)

Период на производство: от 2009 до 2015 г.

Коефициент на честотата на повредите: 9.0 (средн значение 16.2).

Предимства: динамичност, мощност, отличное кормилно управление на завоите.

Чести проблеми: скърцане и вибрации в салона (обшивката и люкът на покрива). Понякога има и дефекти на предавките при версията с пълно задвижване.  

Извод: отличен малък премиален кросоувър, който няма да ви даде да скучаете зад волана.  Всички компоненти на автомобила са достатъчно издържливи дори на 6-7-годишни автомобили със среден пробег. Единственото, на което трябва да се обръща внимание при всеки технически преглед е състоянието на предавките. Претенции има и към качеството на работата на оптиката (често изгарят лампите на осветлението). 

 

Audi Q5 (8R) 

Период на производство: от 2008 до 2016 г.

Коефициент на честотата на повредите: 8.7 (средно значение 16.2).

Предимства: идеален автомобил за дълги пътешествия по шосе. Нисък разход на гориво. 

Чести проблеми: двигателят гълта много масло. Но според статистика това се случва на 1 автомобил от хиляда.  

Извод: Като цяло не лош кросоувър. Единствените слаби места са свързани с предавателните валове, които се появяват най-често на четвъртата година от експлоатацията на автомобила. Преблемите с тези валове при 6-7-годишните автомобили са още повече.

Естествено, на тази възраст всички автомобили вече имат малки дефекти. Но за разлика от много други автомобили този кросоувър има по-малко проблеми в сравнение със средните показатели за честотата на откриваните повреди по време на прегледа в техническите центрове в Германия./auto.blitz.bg

Четете утре в auto.blitz.bg  класацията на TÜV за 2018 г. на най-надеждните употребявани кросоувъри на 8-9 и 10-11 години

Горещи

Коментирай