Германците подложиха на тест Лада 4x4 Urban и казаха тежката си дума

https://auto.blitz.bg/test-drive/germantsite-podlozhikha-na-test-lada-4x4-urban-i-kazakha-tezhkata-si-duma Auto.blitz.bg
Германците подложиха на тест Лада 4x4 Urban и казаха тежката си дума

Журналисти от американското издание Motor 1 се договориха с немските си колеги да проверят възможностите на руския джип, който не може да бъде придобит в САЩ.

Лада 4x4 с три врати е позната на германците, но тестът е на Lada 4x4 Urban във версията с пет врати, която почти не се среща в Европа. По отношение на дизайна на руския джип журналистите реагират с топлина и го сравняват с репликите на нещата от 50-те години на миналия век, например със старомодните лампи. Купуват ги, за да могат после с гордост да кажат: "Те все още съществуват, добрите стари неща".

Журналистите напомнят на читателите, че тази легендарна офроуд кола е родена през 1976 г., а версията с пет врати се появява през 1995 г. В края на 2000-те години, името Niva се премахва от името на джипа и се нарича просто 4x4, което отразява основната му същност. Предназначен е за шофиране по пресечена местност, кал и сняг. Той има минимум електроника. "Но дори и тези "опитни" автомобили подлежат на кризата на средната възраст, така че е взето решение колата да се облагороди, като се създаде нова модификация, наречена Urban" - пишат германските колеги.

Автомобилът, за който ще разказвате и на внуците си: Auto Bild оцени Lada 4х4 Urban

4x4 Urban има електрическо регулиране и отопление на външните огледала, 16-инчови лети джанти, отопление на предните седалки. И най-важното (или ужасно, в зависимост от гледната точка) е окрасената в цвета на корпуса пластмасова броня.

В допълнение, подложеният на тест 4x4 Urban е боядисан в отровно син металик. В резултат на това старата позната Лада изглежда като непознат. Увеличаването на дължината и разширеното междуосие правят пътуванията на задните седалки по-удобни. По-лесно е да седнете в колата, обемът на товарното отделение е около 420 л., но с подгънати задни седалки може да се увеличи до 780 л. Това е достатъчно, за да се превозват например дърва за огрев или ловната плячка.

Друго предимство е подобреният комфорт на пътуването. Джип с пет врати е много по-удобен в ежедневието, отколкото неговият събрат с три врати. Но увеличаването на размера води до увеличаване на теглото - с 130 килограма! С масата на автомобила от 1,425 кг, 4x4 Urban е оборудван със стандартен атмосферен 1.7-литров бензинов двигател. Той силно бръмчи, принуждавайки да си мислим, че е по-мощен, отколкото е всъщност. Мощността обаче е само 83 к.с. и 129 Нм въртящ момент. До 100 км / ч автомобилът ускорява за 19 секунди. Тази кола е само за много търпеливи хора, които няма да бързат и ще се наслаждават спокойно на дългите преходи, отбелязват журналистите.

Старият мотор не е особено икономичен, но изпускателната система е чиста, отговаря на стандартите Евро-6. На магистралата, разходът на гориво е около 10 литра на 100 км, в града - около 12 литра. Впрочем, немските журналисти, тестващи автомобила, се уговарят, че машината е предназначена за шофиране сред дивата природа и точно там трябва да се използва.

Офроуд паркиране: Ето как ефектно можете да оставите автомобила си, ако е "Нива" (СНИМКИ)

Що се отнася до цената на Лада 4x4 Urban с пет врати, то у тестващите възниква един въпрос: дали е твърде скъп за остаряла технология или е твърде евтин заради високата проходимост. В Германия автомобилът се продава от 14,290 евро (повече от 16 хиляди долара), което е 1300 долара повече, отколкото за този с три врати.

Обективно, заключават журналистите от немското издание, Lada 4x4 Urban с пет врати трябваше да получи три от десет точки според резултатите от теста. Двигателят отдавна е остарял, качеството на конструкцията е съмнително. Журналистите обаче поставиха още две точки - заради факта, че автомобилът притежава това, което недостига на повечето съвременни джипове: характер и дух за приключение. Ако само от време на време шофирате в непроходими пространства, помислете за варианта с пет врати, съветват те читателите. Но ако обичате приключенията и постоянно правите излети сред дивата природа и планините, вашият избор е с три врати.

Autobild направи сравнителен тест на нова Лада Веста SW и употребяван Opel Insignia

Обобщавайки, отбелязваме плюсовете и минусите на модела (по мнението на чуждестранните колеги).

Плюсове. Истински всъдеход, той е превозно средство за всички терени: задвижване на четирите колела, блокиране на задните и междуосевите диференциали. Разширена база (в сравнение с автомобила с три врати). Пространство за пътниците на задните седалки. Добра цена за джип.

Минуси. Колата е шумна. Моторът е с ниска мощност. Слаба динамика, висок разход на гориво. Цветът е отровен. По принцип, морално остарял модел от миналото. Висока цена за кола с древни технологии. /auto.blitz.bg

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Горещи

Коментирай
13 Коментара
....
преди 6 години

Трагично написана статия ....

Откажи
Най-големият плюс е...
преди 6 години

...липсата на електроника.

Откажи
Путин
преди 6 години

Статията с Google Translate ли я превеждахте от немски? А и тоя музеен експонат как са го допуснали до пазарите в Европа?

Откажи
дядо Каракоч
преди 6 години

Същият дърварски дизайн.Сечена набързо с балтията и отвън и отвътре.Безвкусна и отблъскваща. Прилича повече на военна,отколкото на нормална кола.Липсват й само картечниците отстрани

Откажи
дядо Каракоч
преди 6 години

.Навремето,за да се спасят от чудовищните репарации,които трябваше да изплащат на бившият вече СССР,италианците им построиха заводът в гр.Толиати.Обзаведоха го с технологии,последна дума на техниката в автомобилостроенето тогава

Откажи
дядо Каракоч
преди 6 години

.Дадоха им и безплатен лиценз за производството на "Фиат 124".Е,джанъм,досега така и не мръднаха в някаква положителна насока.Все същите претрепани модели,без финес,без и най - малък намек на елегантност,без никаква естетика,без удобства.

Откажи
дядо Каракоч
преди 6 години

.А сега и боядисани с мъртвешко - син цвят. Освен това са и като ламя.Гълтат ли,гълтат.Колкото и да ги хвалят,стават само за скрап.

Откажи
Бай Хуй
преди 6 години

Нивата за offroad е по-добра от кой да е напудрен и лъскав паркетник.

Откажи
И накрая
преди 5 години

И накрая този древен джип всеки път тегли от калта лъскавите паркетници когато идем на лов.

Откажи
goze
преди 5 години

Най кратката реклама за тази Лада е:"АКО ИСКАТЕ ДА КАРАТЕ КОЛА С ДУХОВЕ-КУПЕТЕ СИ ЛАДА"! АМИН!

Откажи
sandy048
преди 5 години

Колко много и все разбирачи имат " отношение "-Бащите и дядовците Ви са карали Трабант , Москвич, но Вие / големи отворковци / !!

Откажи
СМЪРТ НА ШВАБИТЕЕЕЕЕ
преди 5 години

А НААЛАНИТЕ ШВАБИ ПРИЛИЧАЩИ НА УРОДИ ЗАЩО СИ МИСЛЯТ ЧЕ ИСКАМЕ ТЕХНОТО ЛАЙНЕСАЛО МНЕНИЕ, ДА ЖИВЕЕ РУСИЯЯЯЯЯЯЯ ДА ЖИВЕЕ ЛАДААААА

Откажи
1234
преди 2 години

Лада нива е велика, класика. А глупавите германци с тяхните ръждиви котори са на хубави да го духат. Да живее Русия!!!

Откажи