Тези модели автомобили едва не съсипаха репутацията на своите производители СНИМКИ

https://auto.blitz.bg/retro/tezi-modeli-avtomobili-edva-ne-ssipakha-reputatsiyata-na-svoite-proizvoditeli-snimki Auto.blitz.bg
Тези модели автомобили едва не съсипаха репутацията на своите производители СНИМКИ

При автомобилните компании рано или късно се появяват такива модели коли, които придобиват статут на култови, емблематични. Именно тези автомобили създават репутацията на фирмата, декларирайки я пред целия свят.

Въпреки това, където има постижения - има и провали, и днес ще ви разкажем за пет автомобила, чието пускане на пазара почти унищожи доброто име на своите създатели.

1. Renault Laguna

Веднага след пускането на пазара, Laguna е невероятно популярна в родината на концерна-производител, във Франция. Въпреки това, много скоро общността на водачите буквално затрупала новия автомобил с отрицателни, а и с гневни отзиви.

Веднага след това няколко експертни групи се ангажирали да тестват новия Renault и се оказало, че по световните стандарти автомобилът има невероятно голям шанс за повреда - 23%. Добрите продажби (в началото) се обясняват с агресивната маркетингова кампания.

 

2. Chrysler PT Cruiser

Американците правят много добри автомобили. Но понякога и при тях нещата не се получават както трябва като наприме Chrysler PT Cruiser, който излезе доста противоречив модел. Дизайнът на колата изобщо не бил привлекателен, машината се оказала обемиста и не много маневрена, в резултат на което шофьорите изпитали сериозни затруднения със завоите.

При производството на модела са използвани евтини детайли, което е повлияло положително на цената на автомобила, но се отразило негативно на неговата надеждност. Броят на повредите и другите несгоди шокираха „щастливите“ собственици на PT Cruiser.

Историята на уникалния седан Lamborghini, за който никой не знаеше СНИМКИ

 

3. Alfa Romeo 147

Стиленният, красив и впечатляващ „италианец“ Alfa Romeo 147 се е продавал добре в началото при пускането му. Само за една година автомобилът се продавал по целия свят в тираж от половин милион бройки. Колата дори била избрана за модел на годината! Просто това се случило отново благодарение на маркетинга и доброто име на производителя.

Всъщност колата се оказа много особена, капризна и често се разваляла. Най-лошото е, че производителите не направили сериозни промени в дизайна и продавали Alfa Romeo 147 в продължение на 10 години, след което снели модела от производство „въз основа на натрупаните отрицателни отзиви“.

 

4. VW Sharan

Немският автомобилен концерн Volkswagen е компанията, от която традиционно се очакват само качествени продукти. Но дори педантичните германци имат явни провали. Ярък пример за това е миниванът Sharan, който хвърли мрачна сянка върху цялата моделна гама на производствената компания.

Не най-добрият външен дизайн, неудачен интериор, който стана причината за многобройни оплаквания и най-важното - много слаба електроника, която излиза от строя.

Продава се специалната лимузина на Леонид Брежнев СНИМКИ

 

5. Fiat Bravo

И накрая, още един „италианец“. Веднага след покупката, Fiat Bravo само е радвал, закупилите го водачи. Страхотен дизайн, добра управляемост, солидна функционалност, обмислен интериор.

Обаче, след пробег от няколко хиляди километра, колата започвала да има огромни проблеми. Коефициентът за повреди достигал 40%, който е един от най-високите показатели сред автомобилите, пуснати на пазара през последните десетина години. /auto.blitz.bg

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

Горещи

Коментирай
14 Коментара
Георги
преди 4 години

Една от най-уважаеаните немски авто медии дава на Фиат Браво 2 много висока оценка. А Блиц дават ниска

Откажи
Сашо
преди 4 години

Преди години немците пуснаха два модела volkswagen 1500 и 1600. Невероятни боклуци,произвеждаха ги много кратко време и ги спряха.

Откажи
Гад
преди 4 години

20 години карах лагуна 1 .... гуми , масло , накладки . Тоя дето е писал статията.... да го д@ха

Откажи
Дидо
преди 4 години

Първо не съм фен на рено но съм имал лагуна 2.2 дизел и не съм карал по безпроблемен автомобил ,а отделно от това не видях Ауди А6 2.5 тди не съм имал и виждал по голям буклук.

Откажи
Фейкнюз
преди 4 години

Карал съм рено лагуна1 115к.с. 2 години. Страхотен автомобил, продадох го, защото купих ван. После пак купих лагуна1 за жена ми, нищо не се чупи, икономична, хубав дизайн. Още се кара нон стоп. Моята оценка е 10 от 10 за французите.

Откажи
Ккк
преди 4 години

Вероятно пишат за Лагуна 2,защото и аз карах Лагуна 1,1.8-90к.с. Чудесен автомобил!

Откажи
Професор
преди 4 години

Недейте да хулите така грозно. Прави сте, че Лагуна 1 е един много надежден автомобил, но тук авторът пише за Лагуна 2 - колата е много трошлива...

Откажи
айде сега
преди 4 години

Тия не знаят какво пишат и каква снимка дават. Лагуна 2 дават, за 1 пишат . ''..Още с излизането си Лагуна ..трала ла.. Точно единицата е желязна. На ход отиде в моргата. Благодарна кола, до последно не се предаде..

Откажи
...
преди 4 години

Пълни глупости пише в тая статия. Вероятно е съставена по симпатии на автора без да стъпва на конкретни факти и натрупани впечатления.

Откажи
Коментатор
преди 4 години

Тези статии имат комерсиална цел. В Европа отдавна няма чисто френска или чисто германска или чисто италианска кола.Пример,Зафира 2,0 дизел-мотор на Фиат;Пежо 307 бензин-запалителна система на Бош;Волво S 40 -шаси на Форд Фокус.Спирам за да не ставам отегчителен.

Откажи
Москал
преди 4 години

Аз тук автомобил не видях!

Откажи
Маестро
преди 4 години

Коментатор, заблуждаваш хората. От БТВ ли си?

Откажи
Маестро
преди 4 години

Коментатор, заблуждаваш хората. От БТВ ли си?

Откажи
Шамефане Тезакура
преди 4 години

Лагуна 1 наистина бяха железни, особено бензин 1.8. Алфа 147, особено дизелите, също са добри коли. За другите нямам впечатления...

Откажи