Покупката на Bugatti не е единственият разход, който трябва да пресметнете, ако случайно сте на пазара за такъв автомобил и искате да добавите Chiron в гаража си.
След като платите около 3 милиона евро за колата и имате късмета да я закупите чисто нова, то първите 4 години Bugatti се грижи за поддръжката ѝ и годишното обслужване, което включва смяна на маслото, маслен филтър, въздушен филтър, батерията на ключа и течността за спирачки. Сумите са разкрити от популярния ютубър Hamilton Collection, пише fakti.bg.
След четвъртата година тези неща излизат по около 11 хиляди евро на година, а точно тогава от Bugatti препоръчват така нареченото „голямо обслужване“, което струва около 32 хиляди евро и включва смяна на маслата на диференциалите, скоростната кутия и филтрите към нея, ремъци, свещи, антифриз и различни други флуиди и филтри.
Разрязаха колело на Bugatti за $35 000, ето какво му е толкова специалното ВИДЕО
Както вероятно знаете, Bugatti разработва специални гуми за своите автомобили, които струват около 7 хиляди евро и от френската марка препоръчват смяната им на всеки пет години.
Бърза сметка показва, че само за първите пет години трябва да добавите още над 60 хиляди лева за обслужване и това ако не броим неща като резервен ключ за около 10 хиляди евро, дискове и накладки за 44 хиляди евро и други подобни.
Bugatti Chiron срещу McLaren Speedtail в зрелищна гонка с общо 2536 к.с. ВИДЕО
Ако все пак се наложи да замените някои от основните компоненти като двигател, който струва около 840 хиляди евро или пък трансмисия за 180 хиляди евро, то нещата наистина стават сериозни. /auto.blitz.bg
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!