Новата Toyota Tundra: Брутален дизайн и изключително издръжливо шаси СНИМКИ

https://auto.blitz.bg/novini/novata-toyota-tundra-brutalen-dizain-i-izklyucitelno-izdrzlivo-sasi-snimki Auto.blitz.bg
Новата Toyota Tundra: Брутален дизайн и изключително издръжливо шаси СНИМКИ

Toyota Motor организира в САЩ световната премиера на новото, трето поколение на пикапа Tundra. Автомобилът е създаден от нулата, тъй като Tundra от предишното поколение се произвежда от ноември 2006 г., т.е. вече почти 15 години.

Конструкцията на новия модел се основава на рамна платформа със заварени елементи, изработени от изключително яка стомана. Предното окачване е с двойни носачи. Шасито се нарича Toyota F1 (TNGA-F), като неговата модификация се използва и при всъдехода Land Cruiser 300.

Визията на новата Tundra е проектирана от американските дизайнерски студия на Toyota в Нюпорт Бийч, Калифорния, и Ан Арбър, Мичиган. 

Външният вид се характеризира с масивна и "изсечена" форма. Вниманието привличат черните колони на каросерията в предната част, характерните разширители на арките и огромната радиаторна решетка, сребристата рамка, която преминава под бронята. 

Салонът има хоризонтална архитектура на таблото с умишлено опростена форма. Екранът на мултимедийната система е с диагонал 8 инча стандартно или 14 инча - в скъпия вариант.

Зрелищно ВИДЕО: Toyota Land Cruiser 300 бе тестван на сериозен офроуд

Шасито е с по-широка задна част на рамата в сравнение с предшественика си, което подобрява товароносимостта и стабилността на машината на пътя. Удвоеното количество носачи е решение, което значително повишава издръжливостта на конструкцията.

Товароносимостта е увеличена с 11%, до 880 кг, а максималната маса на тегленото ремарке е увеличена със 17,6% - до 5445 кг. Благодарение на пружиниращото задно окачване новата Tundra се отличава с леко управление на пътя. 

Ако през последните години предишната Tundra беше оборудвана само с V8 двигатели, новият автомобил изобщо няма да се предлага с такива агрегати - изключително с V6 с турбокомпресор.

Шофьор навъртя 2,4 млн. км с Toyota и разказа какво се е случило с колата ВИДЕО

Базовата версия е оборудвана с 3,5-литров двигател с мощност 389 к.с. и 649 Nm въртящ момент. По-скъпият вариант е оборудван с хибридна система i-Force, при която двигателят с вътрешно горене се подпомага от електромотор, като общата мощност на агрегата е 437 к.с., а въртящият момент - 790 Nm.

И двата двигателя се комбинират с 10-степенна хидромеханична автоматична скоростна кутия. Автомобилът е със задвижване на задните колела или със задвижване на всички колела.

Автомобилът ще се предлага с две версии на каросерията - Double Cab и Crew Cab. И двата варианта са двуредови, петместни, като се различават по дължината на втория ред (Double Cab е по-компактен). 

Double Cab може да се комбинира с каросерия с дължина 198 см или 246 см (по избор), а Crew Cab - с каросерия с дължина 167 см или 198 см. 

Новото поколение Toyota Tundra се произвежда в завода на Toyota Motor Manufacturing Texas (TMMTX) в Тексас, САЩ. 

Продажбите на Tundra III ще започнат в края на 2021 г., като целевите пазари ще останат САЩ и Канада. Все още не са обявени цените. /auto.blitz.bg

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

Горещи

Коментирай