Смяната на поколенията доведе до редица промени в хечбека Skoda Fabia. Моделът от четвърто поколение е станал технически близък до европейската версия на Volkswagen Polo, Audi A1 и други компактни машини на германския концерн.
Тази прилика се обяснява с промяната на платформата. Новата Skoda Fabia 2022 е изградена на MQB-A0. На дължина хечбекът е добавил 111 мм и вече достига 4107 мм.
Увеличението на ширината е 28 mm (до 1780 mm). Междуосието е с 94 мм по-дълго (2564 мм). Багажникът на Skoda Fabia побира 380 литра - с 50 литра повече от преди.
Според компанията, моделът от четвърто поколение може да се похвали с най-просторния интериор от всички други субкомпактни модели.
Екстериорът на модела е преработен в съответствие с новия корпоративен стил на марката, използван при създаването на Scala, Kodiaq, Enyaq iV.
Сред постиженията на модела от четвърто поколение е коефициентът на съпротивление Cx, който е само 0,28 спрямо предходните 0,32.
Това е позволило намаляване на разхода на гориво с 0,2 л / 100 км при постоянна скорост от 120 км / ч. Това от своя страна оказва влияние върху емисиите на CO2 - с 5 г / км по-малко.
Електромобилът Skoda Enyaq: Първи впечатления на пътя СНИМКИ
Новата Skoda Fabia има текстуриран преден панел с големи кръгли вентилационни дефлектори по краищата, свързани с декоративна лента.
Над предния панел се издига мултимедиен таблет с управление с жестове и глас. Има и интернет радио, Wi-Fi и информация за трафика в реално време.
За първи път двузоновият климатичен контрол и околното вътрешно осветление са включени в базовата версия.
5 скрити функции, с които автомобилите Skoda могат да се похвалят СНИМКИ
В основните версии хечбекът е оборудван с аналогови прибори и 6,2 или 8,2-инчов монитор. В най-добрата версия има 10,25-инчов цифров приборен панел и 9,0-инчов мултимедиен дисплей.
Гамата двигатели включва три бензинови агрегата: 1.0-литров с 64 к.с., версията му с турбокомпресор е със 108 к.с. и 1,5-литров турбокомпресор с мощност 148 к.с.
Първият двигател работи с петстепенна механична скоростна кутия, а двойката турбодвигатели са получили седемстепенна роботизирана скоростна кутия DSG. /auto.blitz.bg
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!