Aбсолютен боклук: Eксперт посочи две евтини коли, които е най-добре да се избягват

https://auto.blitz.bg/vtora-raka/absolyuten-bokluk-ekspert-posochi-dve-evtini-koli-koito-e-nay-dobre-da-se-izbyagvat Auto.blitz.bg
Aбсолютен боклук: Eксперт посочи две евтини коли, които е най-добре да се избягват

Известният автомобилен механик Дейвид Лонг говори за два употребявани автомобила, които на пръв поглед предлагат лукс и производителност на евтина цена, но по време на поддръжката могат да се превърнат в истински ужас за собствениците си, пише Express.

Във видеоклип в Youtube експертът описва два евтини употребявани автомобила, които могат да бъдат много ненадеждни. По-специално говорим за екземпляри на Audi A8.

"След 160 000 километра те винаги, винаги ще бъдат счупени, винаги ще има нещо счупено в тях. И когато се повредят, ще струва $6,400, $12,800, $19,200, за да ги поправите.

Освен това, когато достигнат тази възраст, течовете на масло не спират и обикновено трябва да бъдат сериозно разглобени, за да се стигне до части, като маслени охладители, уплътнения и семеринги – някои от които дори изискват отстраняване на двигателя.

Това е наистина голям проблем с течовете на масло на всички Audi, но особено при A8", предупреди Дейвид.

Изданието припомня, че Audi A8 се произвежда от 1994 г. и е конкурент на Mercedes-Benz S-Class, Lexus LS и Jaguar XJ. Автомобилът има атрактивен външен вид, но често и много дълъг списък от стандартно оборудване.

Според автомобилния механик, поради факта, че употребяваните модели се предлагат за около $3,000, покупката на премиум кола може да изглежда много добра оферта. Той обаче предупреждава, че A8 ще бъде скъп за експлоатация и поддръжка.

Дейвид Лонг също съветва купувачите да избягват употребяваната Mazda RX-8, която има много недостатъци.

"Това е абсолютен боклук. Ако можех да направя снимка на сметище, това щеше да е Mazda RX-8, защото те са боклуци и като механик просто не мога да ги препоръчам.

Често получавам телефонни обаждания с думите: "Колата ми не пали, няма компресия, не работи добре, пуши".

След 96-112 хиляди километра пробег тези двигатели стават ужасни. Те имат сериозни проблеми, които ги карат да не стартират, да се повреждат лесно и това води до високи сметки за ремонт. Гарантирам, че ще съжалявате и ви желая късмет в намирането на сервиз, който ще се справи с RX-8", каза експертът.

Mazda RX-8 се произвежда от 2004 до 2012 г. и е компактно спортно купе, което включва използването на роторен двигател. Въпреки че бензиновият двигател е само с обем от от 1.3 литра, заради неконвенционалния си дизайн агрегатът може да развие до 238 конски сили.

Поради стареенето на моделите обаче, много екземпляри могат да бъдат закупени само за $1900. Шофьорите обаче трябва да се уверят, че са били правилно поддържани през целия си живот, за да са сигурни, че са безпроблемни.

"В допълнение към ниската икономия на гориво, роторните двигатели са известни с това, че лесно се повреждат, ако водачът увеличи твърде много оборотите или ако му свърши маслото. Това може да доведе до бързо износване на компонентите, което ще изисква пълна подмяна на двигателя", се добавя в материала.

Горещи

Коментирай
1 Коментара
Мистерия
преди 1 месец

Е.аси тъпата статия!Известен автомонтьор!!!Къде по точно е известен?

Откажи