Пет джипа, които са в топ състояние независимо от изминатите километри

https://auto.blitz.bg/test-drive/pet-dzipa-koito-sa-v-top-sstoyanie-nezavisimo-ot-izminatite-kilometri Auto.blitz.bg
Пет джипа, които са в топ състояние независимо от изминатите километри

Търсенето на кросоуври расте всяка година, а популярността им не спада. Правилният избор на кросоувър на старо зависи естествено от неговите индивидуални характеристики, пише Факти бг.

SUV сегментът предлага най-общо три категории кросоувъри: Компактният кросоувър минимизира разхода на гориво и вътрешния комфорт. Не е подходящ за офроуд. Такива машини най-често се използват в градовете. Средният размер осигурява благоприятни условия за цена и качество, като е по-гъвкав.

Тази кола е по-скоро SUV, поради високите седалки, маневреността в офроуд условия и сравнително ниския разход на гориво. И накрая пълноразмерният кросоувър, който осигурява седем места, като разходът на гориво обаче е по-голям в сравнение с предишните две категории.

Такива автомобили имат и по-голяма проходимост на труднодостъпни места, предполагат комфорт и пространство на салона. Ето и кои са петте кросоувъра от въпросните три категории, които не се плашат от голям пробег (данните са на база статистика за надеждност на ADAC).

Suzuki Grand Vitara

Пет кросоувъра на старо, от които не трябва да се притеснявате, че са с голям пробег - 2


На пето място по популярност е второто поколение Suzuki Grand Vitara, което се произвежда от 2006 до 2012 г. Практичен, удобен интериор от висококачествени материали. Най-надеждната модификация е с бензинов двигател с работен обем 2.0 литра и със задвижване на всички колела в комбинация с "автоматик".

Nissan X-Trail

Пет кросоувъра на старо, от които не трябва да се притеснявате, че са с голям пробег - 3


Четвъртото място се заема от второто поколение Nissan X-Trail, произвеждащо се в периода 2007-2013 г. Предлага качествен интериор, просторен багажник, бордови компютър, климатик и отопление на шофьорската седалка. Надежден вариант на такъв кросоувър е този с 2.0 бензинов двигател и ръчна скоростна кутия.

Mitsubishi Outlander

Пет кросоувъра на старо, от които не трябва да се притеснявате, че са с голям пробег - 4


На трето място е Mitsubishi Outlander - модификации, произвеждани от 2005 до 2013 година. Тук за препоръчване са кросоувъри със задвижване на всички колела и с големия 3.0-литров V-образен 6-цилиндров двигател и автоматична трансмисия.

Toyota Rav4

Пет кросоувъра на старо, от които не трябва да се притеснявате, че са с голям пробег - 5


На второ място е се нарежда Toyota Rav4, произвеждана през периода 2005 - 2010 година. Toyota Rav4 няма да създаде проблеми на собственика си, особено когато става дума за двигатели с работен обем от 2 и 2.4 литра с автоматична скоростна кутия.

Honda CR-V

Пет кросоувъра на старо, от които не трябва да се притеснявате, че са с голям пробег - 6


Третото поколение Honda CR-V, което се прави в диапазона 2009 - 2012 г., оглавява класацията за надеждни употребявани автомобили с голям пробег. Кросоувърът, оборудван с бензиновите мотори с работен обем 2 и 2.4 литра и с автоматична скоростна кутия са сред най-препоръчваните. Допустимият им пробег надхвърля 500 000 км.

И един съвет

Когато купувате употребяван кросоувър, трябва да предвидите и всички рискове. Дори модел с висок рейтинг за надеждност може да бъде продаден от предишния собственик с дефекти.

Ето защо, когато купувате, е важно да вземете предвид размера на бъдещите разходи за поддръжка, застраховка и резервни части. Преди да сключите сделката, трябва да тествате и да проверите добре колата.

Горещи

Коментирай
2 Коментара
Витара
преди 2 години

Гранд Витара е наистина уникална! Не е много стилна, не вози кой знае колко комфортно, и не е добре звукоизолирана, но е изключително здрава и издръжлива, ПРОХОДИМА, частите й са евтини (ако изобщо се счупи нещо) има и нисък разход! Цената й също е изключително изгодна.

Откажи
Изпитател
преди 2 години

От тук споменатите няма един истински 4х4 кросойвър, всичко е от типа осносновно задвижване с виско муфа с преплъзване, ако превърти предния диференциал, прехвърля двигателния момент на задния, тогава става "уйть" и вече късно. Започва поетапното и задължително окопаване.

Откажи