От Lamborghini до Toyota: Опитен шофьор разкри минусите на всички автомобили

  • 03.12.2019 8:40 /
  • 13608 /
  • 0
От Lamborghini до Toyota: Опитен шофьор разкри минусите на всички автомобили

Мат Деборт вече дълги години се занимава с това да теста новите коли. Всяка седмица в неговите ръце се оказва нов автомобил. 

Изхождайки от това, Мат може да бъде наречен истински професионалист, който благодарение на своя опит веднага вижда плюсовете и минусите на всичките нови коли. 

Той разглежда всевъзможни варианти, от масови седани и пипаки до електрически коли и суперколи. 

Като цяло той остава доволен от всичките коли, но има и списък недостатъци, които трябва да бъдат отбелязани. 

Corvette и Lamborghini

По думите на Мат, проблемът с Chevy Corvette ZR1 се свежда до дизайна на нагнетателя. ZR1 е великолепен, но двигателят е толкова форсиран с помощта на нагнетателя, че всъщност е трудно да се гледа на пътя.  Това трудно може да се поправи. 

Той също разказва и за качеството на шофиране на Lamborghini Aventador SVJ. По думите на Мат, това е 100-процентов състезателен автомобил.

Тоест на пътищата с общо предназначение този автомобил става напълно безполезен. 

Селекторът Anima в Lamborghini Urus като цяло се харесва на Мат. Все пак той би предпочел перца на волана. Интериорът на Chevrolet Silverado не е повод за радост в Мат. Дизайнът на колата бе преработен през 2019 година, но интериорът почти не е променен. Мат би искал повече.  

Jeep, Fiat и BMW

В Jeep Wrangler Rubicon се появява опорен прът. Но, според Мат, това не е достатъчно. Затова той не вижда смисъл в този детайл.

На практика всичките Fiat 500X, по думите на Мат, са най-лошите автомобили, които той някога е карал.

Системата за допълнително подпомагане и автоматичното паркиране на BMW X7 също особено не са вдъхновили Мат.

Той казва, че те уж работят, но използването им е свързано с мъчение.  

Селекторът на скоростите на BMW Z4 е изработен ужасно, а това сериозно нервира Мат. 

Toyota и Honda

Двигателят и трансмисията на Toyota RAV4 също са повод за няколко негативни коментара от страна на Мат. За такъв популярен кросоувър, като този, грубата реакция на дроселната клапа и неравномерното потегляне са просто неприемливи. 

Задната част на Toyota Supra също не се харесва особено на специалиста. Той често обръща внимание на абсурдните задници на автомобилите.

Задното крило на Honda Civic Type R категорично не се харесва на специалиста. 

По думите му, вътре в колата всичко е прекрасно, но само Мат да излезе от нея и да погледне задната ѝ част и му става лошо от крилото. 

Tesla, Bentley и Cadillac

Автопилотът в Tesla Model 3 въобще не го впечатлява. Вместо да се наслаждава на шофирането ,Мат е принуден да използва автопилота. 

Предната част на Bentley Bentayga сериозно разочарова специалиста. По думите му, предната част на Бентлито изглежда като закрепена броня на Ауди към предната част на каросерията. 

Джойстикът за превключване на скоростите на Cadillac XT4 е неудобен.

 

Lexus, Subaru и Acura

Информационно-развлекателния интерфейс в хибридния всъдеход Lexus UX имеет е изключително неудобен за ползване. 

Интериорът на Subaru Crosstrek Hybrid на практика е изцяло пластмасов. Двойните информационно-развлекателни екрани на Acura TLX A-Spex PMC по-рано се харесвана на специалиста, но сега той ги смята за излишни. 

Jaguar и Porsche

От информационно-развлекателната система в Jaguar XE P300 и климат-контрола има все още какво да се желае. 

От информационно-развлекателната система и климат-контрола на Range Rover Sport hybrid също не вдъхновява с нищо. 

Фаровете на Porsche Cayenne са доста неуместни, според Мат. Той смята, че те се включват по най-неудобния начин. 

VW и Nissan

Бизнес предложението на VW Arteon представлява сам по себе си хубав седан за пазари, които въобще не искат седани. Именно към това мнение се придържа Мат. 

Nissan GT-R напомня на специалиста за 90-те години. Особено старомодното, според неговите възгледи, табло с прибори. 

Това са основните минуси, които е отбелязал опитният шофьор. 

Според Мат, всички автомобили са хубави по своему, но във всеки има определен брой недостатъци. 

КОМЕНТИРАЙ