Новото BMW X6 ще помни последните 50 метра от пътя, но как?

https://auto.blitz.bg/test-drive/novoto-bmw-x6-shche-pomni-poslednite-50-metra-ot-ptya-no-kak Auto.blitz.bg
Новото BMW X6 ще помни последните 50 метра от пътя, но как?

Такива опции все още няма никой, дори и в премиум сегмента. 

Кристален селектор на автоматика е яка гъзария, но е само това. 

Но виж подгряването на подлакътниците или памет на изминатия път - това вече е сериозна заявка! 

Последните функции позволяват на колата в режим на автопилот да даде на заден по своите следи до 50 метра назад. 

Третото поколение BMW Х6 ще се продава предимно в САЩ, в Европа ще има доста скромен тираж. 

Въпреки това баварците са решили премиерата на автомобила да бъде у дома. 

Честно казано, наследникът на родоначалника на сегмента на купе-кросоувъроте не впечатлява силно. 

Външността - без откровения. Отбелязване само заслужава поръчковото осветление на фирмените ноздри на радиаторната решетка - до сега баварците такова нещо не са предлагали. 

Дължината на каросерията се е увеличила (+26мм) и сега е  4935 мм.

В раменете Х6 е станал по-широк с 15 мм. 

С ширината си от 2004 милиметра той изпреварва дори и флагманската "седмица". 

Височината на каросерията обаче е намалена с 6 милиметра (1696 мм).

Така, че на задната седалка, както и преди, удобство за високите хора няма да има.  

Както и в миналото, Х6 е базирана на платформата на модела Х5. 

От него колата е наследила предното и задно окачване - съответно с два и много носачи. 

Базовата версия е с обикновени пружини, но при доплащане собственикът може да получи пневматика и на двете оси, с която нивото на комфорта достига недостижими в миналото равнища. 

Освен това, за още малко пари сега се предлага изцяло управляемо шаси, както и активен заден стабилизатор.   

Освен това, потенциалният купувач може да избира офроуд пакет (с увеличена защита на дъното и задна блокировка) или М-пакет (по-твърдо окачване, електронно управляван заден диференциал, различни предни и задни брони и "гласовит" ауспух).  

Ще има четири двигателя. Дизеловите 3-литрови на "шестицата" развиват 265 или 400 конски сили

Бензиновите двигатели са представени от 3-литров мотор с мощност 340 конски сили и 4.4-литров трубомотор с мощност 530 конски сили. 

С последния Х6 е способен да ускори до 100 километра в час само за 4.3 секунди - показател на суперкола. 

В салона обстановката е позната от Х5 .

Таблото е същото с 12.3-инчов екран на мултимедийната система. 

Самата мултимедийна система е получила операционната система OS 7.0, която може да се управлява с жестове и глас, а също има и опция за обновяване чрез облака. 

Още в базовата версия има виртуален панел за приборите. 

Неоправдано натруфено изглежда и кристалният селектор на автоматика. 

Основната претенция към него е неудачното разположение на копчето Р, което кара шофьора по неестествен начин а си завърта ръката.

Странно изглежда и липсата на меко покритие в джобовете - дори и в Тигуан такова има. 

Но в останалата си част изработката е доста добра. Тук BMW традиционно е на висота .

Няма претенции и към оборудването. 

Особено радва това, че с включването на подгрева на седалката автоматично се активира и подгрева на подлакътниците - преди такова нещо не е имало. 

Не всеки представителен седан би могъл да предложи такава функция.  

Сам по себе си е наличен и автопилот, но такъв има вече свеки. 

С памет за последните 50 метра път обаче разполага само BMW.

Представете си: карате си нагоре по горски път през нощта, а няма къде да обърнете.

Включвате задната предава и колата сама върви обратно по своите следи - истинско чудо за неопитните шофьори. 

Искате да научавате най-интересното и най-новото от света на автомобилите? Харесва ви да четете съвети за вашата кола или да се наслаждавате на ретро кадри от автомобилната история? Тогава ни харесайте във Фейсбук! 

 

Горещи

Коментирай