Такива опции все още няма никой, дори и в премиум сегмента.
Кристален селектор на автоматика е яка гъзария, но е само това.
Но виж подгряването на подлакътниците или памет на изминатия път - това вече е сериозна заявка!
Последните функции позволяват на колата в режим на автопилот да даде на заден по своите следи до 50 метра назад.
Третото поколение BMW Х6 ще се продава предимно в САЩ, в Европа ще има доста скромен тираж.
Въпреки това баварците са решили премиерата на автомобила да бъде у дома.
Честно казано, наследникът на родоначалника на сегмента на купе-кросоувъроте не впечатлява силно.
Външността - без откровения. Отбелязване само заслужава поръчковото осветление на фирмените ноздри на радиаторната решетка - до сега баварците такова нещо не са предлагали.
Дължината на каросерията се е увеличила (+26мм) и сега е 4935 мм.
В раменете Х6 е станал по-широк с 15 мм.
С ширината си от 2004 милиметра той изпреварва дори и флагманската "седмица".
Височината на каросерията обаче е намалена с 6 милиметра (1696 мм).
Така, че на задната седалка, както и преди, удобство за високите хора няма да има.
Както и в миналото, Х6 е базирана на платформата на модела Х5.
От него колата е наследила предното и задно окачване - съответно с два и много носачи.
Базовата версия е с обикновени пружини, но при доплащане собственикът може да получи пневматика и на двете оси, с която нивото на комфорта достига недостижими в миналото равнища.
Освен това, за още малко пари сега се предлага изцяло управляемо шаси, както и активен заден стабилизатор.
Освен това, потенциалният купувач може да избира офроуд пакет (с увеличена защита на дъното и задна блокировка) или М-пакет (по-твърдо окачване, електронно управляван заден диференциал, различни предни и задни брони и "гласовит" ауспух).
Ще има четири двигателя. Дизеловите 3-литрови на "шестицата" развиват 265 или 400 конски сили
Бензиновите двигатели са представени от 3-литров мотор с мощност 340 конски сили и 4.4-литров трубомотор с мощност 530 конски сили.
С последния Х6 е способен да ускори до 100 километра в час само за 4.3 секунди - показател на суперкола.
В салона обстановката е позната от Х5 .
Таблото е същото с 12.3-инчов екран на мултимедийната система.
Самата мултимедийна система е получила операционната система OS 7.0, която може да се управлява с жестове и глас, а също има и опция за обновяване чрез облака.
Още в базовата версия има виртуален панел за приборите.
Неоправдано натруфено изглежда и кристалният селектор на автоматика.
Основната претенция към него е неудачното разположение на копчето Р, което кара шофьора по неестествен начин а си завърта ръката.
Странно изглежда и липсата на меко покритие в джобовете - дори и в Тигуан такова има.
Но в останалата си част изработката е доста добра. Тук BMW традиционно е на висота .
Няма претенции и към оборудването.
Особено радва това, че с включването на подгрева на седалката автоматично се активира и подгрева на подлакътниците - преди такова нещо не е имало.
Не всеки представителен седан би могъл да предложи такава функция.
Сам по себе си е наличен и автопилот, но такъв има вече свеки.
С памет за последните 50 метра път обаче разполага само BMW.
Представете си: карате си нагоре по горски път през нощта, а няма къде да обърнете.
Включвате задната предава и колата сама върви обратно по своите следи - истинско чудо за неопитните шофьори.