Елитна класация: Десетте най-добри коли за 2024 година

https://auto.blitz.bg/test-drive/elitna-klasaciya-desette-nay-dobri-koli-za-2024-godina Auto.blitz.bg
Елитна класация: Десетте най-добри коли за 2024 година

Премиум автомобилите са за лукс, дизайн и първокласни технологии. Елитните модели предлагат отлична производителност, надеждност и ненадминат комфорт. В момента има огромен избор на пазара и всичко зависи от това дали търсите спортни коли, първокласни седани или луксозни SUV.

За много собственици тези автомобили са преди всичко символ на статус. Някои се задвижват от тежкотоварни дизели или V8, или дори електрически и хибридни двигатели. Експертите публикуваха класация на най-добрите премиум автомобили.

BMW Серия 7 и BMW i7

Ако имате нужда от доказателство за това колко сериозно BMW е отдадено на лукса, тогава помислете за факта, че i7 (и неговия брат, задвижван от ICE 7 серия) ще се предлага само в атрактивна версия с дълга база. Интериорът съчетава всички най-нови технологии с традиционно майсторство и богата селекция от естествени материали, включително невероятната кашмирена вълна, която може да бъде избрана за седалките. Автомобилът разполага с 31,3-инчов BMW екран за пътниците на задните седалки. Има и конвенционален широкоекранен дисплей пред водача. Използвайки двойни мотори и батерия от 102 kWh, i7 има 536 к.с., заявен пробег от 590 км и сукорение от 0-100 км/ч за 4,7 секунди.

Mercedes-Benz S-класа

В ерата на все по-безсмислени грандиозни решетки, относително изтънченият дизайн на S-класата предлага елегантен лукс. Mercedes EQS си струва да се види, напълно нов поглед към луксозния електрически автомобил. Гамата има тенденция да се променя в зависимост от наличността, но обикновено можете да избирате между дизеловите S350d или S400d, или бензиновия S500, който също получава смекчен хибрид. Дизелите са приятно пестеливи и плавни. S400d има по-добра производителност, а S500 предлага още по-бърз (и все още подходящо тих и плавен) вариант с 400 к.с. Има и бензинов електрически S580e с обща мощност 503 к.с.

BMW iX

Има базова версия на BMW iX xDrive40, която разполага с 296 к.с. и 400 км пробег със сертифицирано по WLTP електрическо задвижване. Но ще бъдете по-добре с xDrive50, с неговото въздушно окачване и пробег от 600 км. BMW iX xDriveM60 предлага още повече мощност и производителност. BMW iX побеждава Mercedes-Benz EQS в сравнителен тест. Mercedes е удобен, но изолацията и изтънчеността на возията на iX са наистина много специални и го правят достоен съперник в луксозния клас.

Range Rover

Range Rover разполага с MLA-Flex архитектурата на Land Rover, която е направена от 80% алуминий за лекота и здравина. В комбинация с прецизно настроено въздушно окачване, 48V активни стабилизиращи щанги и управление на четирите колела, този Range Rover се движи с гарантирана прецизност и невероятна пъргавина. Производителят наскоро добави редови шестцилиндрови дизелови двигатели. Хибридните модели Range Rover P440e и Range Rover P510e предлагат до 112 км пробег само на електричество.

Mercedes-Benz EQS

EQS е истинско инженерно постижение. С коефициент на челно съпротивление от 0,20 той се възползва добре от липсата на вентилационни отвори и в комбинация с масивна батерия от 120 kWh може да постигне реален пробег от около 643 км в модела Mercedes EQS 450+. Някои от интериорните материали обаче не отговарят на стандартите, които бихте очаквали от премиум автомобил.

Audi A8 и Audi S8

Audi добави нови технологии към флагманската си лимузина. Докато всички A8 имат адаптивно въздушно окачване, по-спортният V8 S8 разполага с това, което Audi нарича Predictive Active Suspension, което комбинира предни камери с регулируемо на височина въздушно окачване, което включва електромеханични задвижващи механизми на всяко колело. Има двигатели с турбокомпресор: дизел с 282 к.с. или бензинов двигател с мощност 335 к.с. – със задвижване на всички колела като стандарт и 48V електрическа система, което му дава възможност за лек хибрид. На върха на гамата е шестцилиндровият бензинов Audi A8 60 TFSIe.

BMW X7

X7 е седемместен лек автомобил. На пътя X7 се справя добре със своя размер и обем, като се чувства изненадващо прецизен и спортен при завоите. Новото във фейслифта са чифт редови шестцилиндрови двигатели с мек хибрид и дизелов двигател. BMW X7 xDrive40i е с мощност 375 к.с. За тези, които търсят максимална икономия на гориво, има M60i, който идва с нов 4,4-литров V8 с двойно турбокомпресор, произвеждащ 523 к.с.

Audi Q8

Гамата от двигатели е широка. Можете да вземете шестцилиндров бензинов или дизелов двигател, а има и plug-in хибрид. Съществуват и производителни модели - Audi SQ8 и RS Q8.

Горещи

Коментирай
1 Коментара
Ханс
преди 2 седмици

Айде на германците!

Откажи