В една кола има само една течност, която трябва да кипи при нормална работа - това е хладилният агент в климатичната система, припомнят експертите. В останалите случаи това се явява неизправност.
Кипене на антифриза
Има няколко причини, поради които течността в охладителната система може да заври. Ето само някои от основните:
- ниско ниво на течност в системата
- некачествен антифриз с ниска точка на кипене
- дефектна или спукана капачка на радиатора
- запушване на клетките на радиатора на охладителната система
- образуването на отлагания в охладителната система
- дефектен термостат
Кипяща спирачна течност
Ако спирачната течност не е сменяна дълго време, тогава в жегата с много интензивно спиране може да заври. Това ще повлияе на възможностите за спиране.
Експерти определиха кои са най-икономичните бензинови и хибридни автомобили СНИМКИ
Намаляване на вискозитета на течностите
С повишаването на температурата всички масла и смазки в автомобила намаляват своя вискозитет. Това може да доведе до микротечове или така наричанитезапотявания. В горещия сезон може да има проблеми с уплътненията.
Пластмаса
При проектирането на автомобилите пластмасата на салона, разбира се, се тества за устойчивост на слънчева светлина. Но когато паркирате на слънце през лятото, особено ако това се случи в южната част на страната, пластмасата на арматурното табло може да се деформира.
Проучване установи от кои марки са най-често крадените автомобили
Други
Въпреки че не можете да наречете това неизправност, все пак си струва да обърнете внимание в жегата и да не оставяте в салона:
газови запалки;
аерозоли
туби с бензин;
бутилки и кутии с газирани напитки. /auto.blitz.bg
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!