Шофьори! Внимавайте какви изненади ще ви оставят по колата гаражните сервизи

https://auto.blitz.bg/saveti/shofori-vnimavayte-kakvi-iznenadi-shche-vi-ostavyat-po-kolata-garazhnite-servizi Auto.blitz.bg
Шофьори! Внимавайте какви изненади ще ви оставят по колата гаражните сервизи

Когато вие карате вашия автомобил в сервиза, то очаквате, че ще го получите обратно изправен. 

Особено, когато сервизът е с добри отзиви. Още повече, ако вие сте негов редовен клиент. И със сигурност вие не търсите и избирате по отзиви сервиз, достоен за вашето доверие и редовни посещения, за да получите от него неочаквани неприятности. 

Въпреки това опасни изненади може да ви чакат там, където никога няма да очаквате. Виновен за това, по правило, е човешкият фактор - явление неизбежно и безпощадно. 

Довереният майстор 

Собственик дал колата си "Пежо" за смяна на съединителя. Въпреки, че сервизът бил тип "гаражен", той имал добри отзиви в интернет и статута на "клубен" сред собствениците на френските автомобили - Peugeot и Citroen.

А и в миналото шофьорът вече бил посещавал този сервиз. Оплаквания от качествата на ремонтите, правени от самия собственик на сервиза, никога не е имало. 

Кое повече може да е най-добрият гарант за качество, отколкото изпълняването на работата от грамотен майстор, който сам е собственик и работи за собствената си репутация? 

След обслужването на автомобила собственикът си го взел и със семейството си тръгнал на почивка - към морето, в планината. Колата се държала добре, никакви повреди и подозрителни ефекти след ремонта не са се проявявали. 

След връщането в града обаче в един ден колата със силен стържещ звук рязко спряла директно на пътя. 

Опасно усещане 

Случила се много неприятна работа: откъснал се бил шарнир. Много опасна е тази повреда по време на високи скорости, но в дадения случай всичко се разминало доста леко. 

Собственикът на автомобила не можел да повярва, че това би могло да е следствие от посещението в сервиза. Но напълно странични хора, оказали помощ в тази трудна ситуация, потвърдили, че това, по всяка видимост, е именно така. 

Същото казали и майстори в друг сервиз, където собственикът успял да си закара повредения автомобил. Оказало се, че при сглобяването след ремонта не до края била затегната гайка и с времето тя просто се развила. 

Още малко и вторият шарнир би изскочил по същия начин. Страшно е да си помислим какви биха могли да бъдат последствията, ако повредата се е била случила по-рано, на висока скорост или на планински път. 

Наложило се собственикът на колата да се свърза със собственика на сервиза. Станало ясно, че този път колата не била ремонтирана лично от него. Работата била поверена на майстори, които и в миналото му били помагали. 

Той обаче не инспектирал резултатите от ремонта след приключването им. 

Сервизът признал вината си и поел разходите по отстраняването на повредите. Но загубеното доверие, естествено, не могло да бъде възстановено. 

Все пак рисковете са доста големи, а вероятните последствия непоправими. 

Да се довериш ли, или не 

Ето така, заради човешкия фактор, автомобилните сервизи губят клиенти - при това във всички смисли. 

Само двустранният контрол на качеството ще даде малко повече сигурност, ако искате да бъдете спокойни. 

Бъдете внимателни - все пак подобни недоработки може да се случат и на вас, когато не сте толкова бдителни.  

Горещи

Коментирай
17 Коментара
victor
преди 4 години

AMA MUPPETS TOVA E V FU*KING russia .................... zashto i vier ne se shibate...................

Откажи
Камен Димитров
преди 4 години

Може би става дума и за сервиз "Автосервиз Даков" в кв. Обеля 2. Сервизират ти колата, дават ти гаранция и като я караш 10-20 км. отново си при тях, но "вината" е твоя и гаранцията не важи, дори за скъсан ангренажен ремък, който те са сменили при ден.

Откажи
Митко
преди 4 години

Това може да се случи във всеки един сервиз! Дори в " големите" и фирмените сервизи се случва по често! Точно за това и хората търсят услугите да малките сервизчета, където монтьора застава с името си зад ремонта! Защото носят лично отговорността за свършената работа!

Откажи
Васил Найденов
преди 4 години

Аман от пишман репортери.

Откажи
Айде бе...
преди 4 години

Това не е ли извадена полуоска?

Откажи
Гаражния
преди 4 години

Смешни,платени репортажи на жалки репортерчета.В големите сервизи качеството е под всякаква критика ,защото кадърните хорица си отвориха"гаражни сервизи" .Това може да се случи на всеки и навсякъде,да не говорим пътищата какъв ужас са!

Откажи
Съединител
преди 4 години

Какво общо има между съединителя и накрайниците не разбрах. Който разбира да напише

Откажи
Рамадан
преди 4 години

То и в лъскав сервиз може да се случи......

Откажи
Сервиз
преди 4 години

Пълни глупости , първо няма нужда от вадене на шарнири при смяна на съединител на това Пежо, второ ако е бил лашнати щеше да тропа яко. В големите сервизи специалисти почти няма там са 90% вишисти с ДВГ , които знаят да сменят накладки .

Откажи
Gosho maistora na machki
преди 4 години

Tova mai se e slychilo v dalechna Rusìa dobre razkazana prikazka

Откажи
LEGIONER
преди 4 години

ПЛАТЕНА РЕКЛАМА НА ГОЛЕМИ ПРЕХВЛЕНИ СЕРВИЗИ...... ДаГО ДУХАТ

Откажи
Доци
преди 4 години

Вие сте напълно луди

Откажи
Язе
преди 4 години

Журналиста, ти малООУУмен ли си или?

Откажи
Танк
преди 4 години

Има ги много такива фалшиви сервизи например в Карлово. При смяна на съединител ми Смениха скоростната кутия и Моторчето на вентилатора.

Откажи
Дзвето
преди 4 години

Стари курници караме. Те тва е прибемо. На 20-25г брички им се радваме все едно са 20-25 г пички.

Откажи
До коментар на Съединител
преди 4 години

Много ми е интересно как ще извадиш полуоските без да извадиш шарнирите

Откажи
:-)
преди 4 години

След като си взех колата от сервиз, негаражен, се оказа, че на лявото колело не е стегната гайката на карето, а точно сменяха каретата!

Откажи