Шофьори! Внимавайте какви изненади ще ви оставят по колата гаражните сервизи

  • 05.02.2020 8:00 /
  • 14120 /
  • 17
Шофьори! Внимавайте какви изненади ще ви оставят по колата гаражните сервизи

Когато вие карате вашия автомобил в сервиза, то очаквате, че ще го получите обратно изправен. 

Особено, когато сервизът е с добри отзиви. Още повече, ако вие сте негов редовен клиент. И със сигурност вие не търсите и избирате по отзиви сервиз, достоен за вашето доверие и редовни посещения, за да получите от него неочаквани неприятности. 

Въпреки това опасни изненади може да ви чакат там, където никога няма да очаквате. Виновен за това, по правило, е човешкият фактор - явление неизбежно и безпощадно. 

Довереният майстор 

Собственик дал колата си "Пежо" за смяна на съединителя. Въпреки, че сервизът бил тип "гаражен", той имал добри отзиви в интернет и статута на "клубен" сред собствениците на френските автомобили - Peugeot и Citroen.

А и в миналото шофьорът вече бил посещавал този сервиз. Оплаквания от качествата на ремонтите, правени от самия собственик на сервиза, никога не е имало. 

Кое повече може да е най-добрият гарант за качество, отколкото изпълняването на работата от грамотен майстор, който сам е собственик и работи за собствената си репутация? 

След обслужването на автомобила собственикът си го взел и със семейството си тръгнал на почивка - към морето, в планината. Колата се държала добре, никакви повреди и подозрителни ефекти след ремонта не са се проявявали. 

След връщането в града обаче в един ден колата със силен стържещ звук рязко спряла директно на пътя. 

Опасно усещане 

Случила се много неприятна работа: откъснал се бил шарнир. Много опасна е тази повреда по време на високи скорости, но в дадения случай всичко се разминало доста леко. 

Собственикът на автомобила не можел да повярва, че това би могло да е следствие от посещението в сервиза. Но напълно странични хора, оказали помощ в тази трудна ситуация, потвърдили, че това, по всяка видимост, е именно така. 

Същото казали и майстори в друг сервиз, където собственикът успял да си закара повредения автомобил. Оказало се, че при сглобяването след ремонта не до края била затегната гайка и с времето тя просто се развила. 

Още малко и вторият шарнир би изскочил по същия начин. Страшно е да си помислим какви биха могли да бъдат последствията, ако повредата се е била случила по-рано, на висока скорост или на планински път. 

Наложило се собственикът на колата да се свърза със собственика на сервиза. Станало ясно, че този път колата не била ремонтирана лично от него. Работата била поверена на майстори, които и в миналото му били помагали. 

Той обаче не инспектирал резултатите от ремонта след приключването им. 

Сервизът признал вината си и поел разходите по отстраняването на повредите. Но загубеното доверие, естествено, не могло да бъде възстановено. 

Все пак рисковете са доста големи, а вероятните последствия непоправими. 

Да се довериш ли, или не 

Ето така, заради човешкия фактор, автомобилните сервизи губят клиенти - при това във всички смисли. 

Само двустранният контрол на качеството ще даде малко повече сигурност, ако искате да бъдете спокойни. 

Бъдете внимателни - все пак подобни недоработки може да се случат и на вас, когато не сте толкова бдителни.  

КОМЕНТИРАЙ

Коментари

  • victor
    05.02.2020 19:15
    AMA MUPPETS TOVA E V FU*KING russia .................... zashto i vier ne se shibate...................
  • Камен Димитров
    07.02.2020 6:24
    Може би става дума и за сервиз "Автосервиз Даков" в кв. Обеля 2. Сервизират ти колата, дават ти гаранция и като я караш 10-20 км. отново си при тях, но "вината" е твоя и гаранцията не важи, дори за скъсан ангренажен ремък, който те са сменили при ден.
  • Митко
    07.02.2020 7:34
    Това може да се случи във всеки един сервиз! Дори в " големите" и фирмените сервизи се случва по често! Точно за това и хората търсят услугите да малките сервизчета, където монтьора застава с името си зад ремонта! Защото носят лично отговорността за свършената работа!
  • Васил Найденов
    07.02.2020 10:11
    Аман от пишман репортери.
  • Айде бе...
    07.02.2020 14:28
    Това не е ли извадена полуоска?
  • Гаражния
    07.02.2020 18:29
    Смешни,платени репортажи на жалки репортерчета.В големите сервизи качеството е под всякаква критика ,защото кадърните хорица си отвориха"гаражни сервизи" .Това може да се случи на всеки и навсякъде,да не говорим пътищата какъв ужас са!
  • Съединител
    07.02.2020 19:23
    Какво общо има между съединителя и накрайниците не разбрах. Който разбира да напише
  • Рамадан
    07.02.2020 19:47
    То и в лъскав сервиз може да се случи......
  • Сервиз
    07.02.2020 19:51
    Пълни глупости , първо няма нужда от вадене на шарнири при смяна на съединител на това Пежо, второ ако е бил лашнати щеше да тропа яко. В големите сервизи специалисти почти няма там са 90% вишисти с ДВГ , които знаят да сменят накладки .
  • Gosho maistora na machki
    07.02.2020 21:16
    Tova mai se e slychilo v dalechna Rusìa dobre razkazana prikazka
  • LEGIONER
    07.02.2020 21:50
    ПЛАТЕНА РЕКЛАМА НА ГОЛЕМИ ПРЕХВЛЕНИ СЕРВИЗИ...... ДаГО ДУХАТ
  • Доци
    07.02.2020 22:41
    Вие сте напълно луди
  • Язе
    08.02.2020 8:21
    Журналиста, ти малООУУмен ли си или?
  • Танк
    08.02.2020 13:34
    Има ги много такива фалшиви сервизи например в Карлово. При смяна на съединител ми Смениха скоростната кутия и Моторчето на вентилатора.
  • Дзвето
    08.02.2020 20:37
    Стари курници караме. Те тва е прибемо. На 20-25г брички им се радваме все едно са 20-25 г пички.
  • До коментар на Съединител
    08.02.2020 21:17
    Много ми е интересно как ще извадиш полуоските без да извадиш шарнирите
  • :-)
    13.02.2020 10:20
    След като си взех колата от сервиз, негаражен, се оказа, че на лявото колело не е стегната гайката на карето, а точно сменяха каретата!