Експерти изясниха разликите в оборудването и цената на стенните зарядни станции за електрически коли

  • 15.06.2023 11:50 /
  • 2016 /
  • 0
Експерти изясниха разликите в оборудването и цената на стенните зарядни станции за електрически коли

Все повече и повече производители на автомобили предлагат на клиентите си не само желаната електрическа кола, но и правилното устройство за зареждане едновременно.

В скорошен тест ADAC изследва стенни кутии от производителите BMW, Ford, Hyundai, Mercedes, Peugeot, Tesla, Volvo и Volkswagen, информира auto-press.

Всичките осем кутии работиха перфектно и завършиха повече от 300 тестови зареждания без прекъсване на зареждането или други дефекти в безопасността.

Има обаче големи разлики в оборудването и следователно в цената. Ако можете да се справите без цифрово, базирано на приложение лесно използване при зареждане, ще намерите надеждна стенна кутия само за 500 евро.

Най-добрите оценки в теста ADAC обаче могат да бъдат постигнати само с високо ниво на лекота на използване. Тъй като за много потребители функциите за хронология на зареждането, състояние на зареждане и оставащо време за зареждане чрез приложението играят все по-важна роля.

Експерти определиха кои са най-икономичните ​​​​бензинови и хибридни автомобили СНИМКИ

Най-добрият резултат беше постигнат от Hyundai Wallbox Pulsar Plus (един от най-скъпите кандидати с 911 евро), който също успя да се наложи благодарение на най-доброто приложение.

Mercedes-Benz Wallbox (990 евро) и Peugeot ePro Full Wallbox (899 евро), бяха единствените модели в теста, предлагащи работа в мрежа с вграден модем за мобилен телефон и слот за SIM карта, където няма LAN кабел или WLAN.

Мистър Бийн разкритикува електрическите коли и отправи въпрос към обществеността

Най-евтините кутии за зареждане в теста на Tesla (500 евро) и VW ID.Charger (569 евро) се оказаха в по-ниските класации, защото не предлагат никакво приложение. Благодарение на тяхното стабилно и безопасно зареждане, тези продукти също постигнаха добри резултати като цяло.

Всъщност, тестовите измервания разкриха значителни разлики в консумацията на енергия в режим на готовност. Те варираха от 0,8 вата за кутията на Volkswagen до 5,7 вата за стенната кутия на Peugeot.

КОМЕНТИРАЙ