Експерт разбира мита: Трябва ли да превключвате на "неутрална" автомата на светофар?

https://auto.blitz.bg/saveti/ekspert-razbira-mita-tryabva-li-da-prevklyucvate-na-neutralna-avtomata-na-svetofar Auto.blitz.bg
Експерт разбира мита: Трябва ли да превключвате на "неутрална" автомата на светофар?

С механиката всичко е ясно - там е необходимо превключване на неутрално, но тук ...

Опитните шофьори съветват: отидете на светофар - преместете селектора в позиция N или P, така че автоматичната скоростна кутия ще продължи да вис служи по-дълго.

Не е известно кой пръв е измислил тази глупост, но на светофара колите пред вас от време на време мигат със стоповете и светлините за заден ход, което показва, че шофьорът е повярвал в тази теория, казва експерт от Driving .

И той настоява, че не е нужно!

Инженерите не са изобретили автоматичните трансмисии, така че шофьорите да дърпат лоста на всеки светофар. Може би единственият вариант за оправдание е например паркирането пред бариерата, което заплашва да се проточи около 10 минути или дори повече. В този случай наистина е възможно да преместите лоста в позиция P, позволявайки на десния крак да се отпусне. Но е абсолютно безсмислено да превключвате на неутрална: ще свърши зле.

За тези, които не вярват, съветваме ви да се обърнете към инструкциите на производителя на автомобила. И не усложнявайте живота нито на себе си, нито на колата.

Горещи

Коментирай
15 Коментара
Рмн
преди 1 година

Освирквам ви експерта и страхотните му и убедителни аргументи! По добре написаното да беше в заповедна форма

Откажи
Тодор Тодоров
преди 1 година

Малко тъпичка статия!

Откажи
Стефан Илиев
преди 1 година

Ако е класически автоматик с хидротрансформатор да . Но ако е роботизирана с два съединителя, защо не?

Откажи
ЧичоДядко
преди 1 година

Тогава, защо е предвидена позиция "N"?

Откажи
Мони
преди 1 година

На всеки производител с автоматична с.к. е написано;да не се пипа лоста за превключване по време на шофиране.

Откажи
Иван
преди 1 година

Позиция N e само за НЕуки.

Откажи
Рано сутрин
преди 1 година

с водка! Или просто селски драскач?

Откажи
СУБАРУ
преди 1 година

ПРИ ПРЕВКЛЮЧВАНЕ В РЕЖИМ "N" СИСТЕМА СЕ "ОМАЗВА" НАЙ ДОБРЕ .... НЯМАШ НАТОВАРВАНЕ НА СПИРАЧКИТЕ , ИЗКЛЮЧВА ВЪЗМОЖНОСТТА ДА ПРЕДИЗВИКАШ ПТП НА СВЕТОФАР ,АКО ТИ СЕ ПРИПЛЪЗНЕ КРАКА И ИЗПУСНЕШ ПЕДАЛА НА СПИРАЧКАТА ДА, НЯМАШ НУЖДА ДА ПРАВИШ НИЩО АКО ИМАШ ОПЦИЯТА AUTO HOLD

Откажи
Експерта що не каже
преди 1 година

На колко години е и колко време е карал автоматик и какъв пък после да говорим

Откажи
Нормален
преди 1 година

Незнам какво е писало тази статия и какво му е платило,но знам ,че не е нормално.

Откажи
777
преди 1 година

Истината е, че на N и Р не работи охлаждането на скоростната кутия. Затова е по добре на светофар да си е на D. А този, който пита по долу за какво било N, ами когато се наложи теглене, тогава се използва това положение.

Откажи
Apoldaer
преди 1 година

Абсолютно правилно.

Откажи
Dump arse
преди 1 година

Неутрална скорост в автомобили с автоматична трансмисия е предвидена за да се тегли върху платформата на пътната помощ или да се избута във гаража на сервиза

Откажи
Инженер механик
преди 1 година

Е защо е тази неутрална позиция,не ясно,само пишете да се правите че разбирате от "журналистика" а това скоростна кутия

Откажи
Механик
преди 1 година

Субару обяснява ясно и не се правете на механици или на журналисти пишещи за да се ЧЕТЕ!

Откажи