"Уилсън","Хени-Киловат" и другите класически електромобили СНИМКИ

  • 09.12.2019 8:30 /
  • 1271 /
  • 0
"Уилсън","Хени-Киловат"  и другите класически електромобили СНИМКИ

Старият ред в автомобилния свят постепенно се пренарежда, продажбите на електромобили растат по-бързо от всякога, градовете започват да ограничават колите  с ДВГ. 

Но нещо подобно в историята вече е имало, електрическите автомобили са се появили много преди нашите дни. В течение на цялата история на автомобилостроенето както големите автомобилни производители, така и по-малките ентусиасти са се стремели да извършват революция, за да доминират на пазара на електрическите коли. 

Но към момента техните усилия не са дали категоричен успех. Изглежда, е този път всичко ще е различно. 

Запознайте се със списък от 10 представители на класическите електрически автомобили, които първи са предизвикали на битка бензиновите автомобили. 

La Jamais Contente (1899)

La Jamais Contente заема специално място в историята на електрическите автомобили, защото пръв преодолява бариерата от 100 километра в час. 

"Уилсон" (1935)

Компанията Partridge Wilson & Co е била създадена през 1926 година в Англия. През 1934 година тя започва да произвежда електромобили и мляковози. 

След известно време се появява и първият ѝ електрически автомобил.  

"Хени-Киловат" (1959)

"Хени Киловат" е разработен от компаниите National Union Electric Company (САЩ) и Eureka Williams (Швеция) и представлявал електрическата версия на Renault Dauphine.

"Комптън-Лейланд" (1971)

Компанията BL, предвиждайки петролната криза, през юли 1971 година предварително започва да разработва електрически концептуален автомобил

"Маки-Санденсер" (1974)

Компанията McKee Engineering от Илинойс е създала великолепния Sundancer за демонстрация работата на акумулаторите Exide. 

Електрическото такси на Лукас (1975)

Компактнеи и стилен автомобил с максимална скорост от 88 километра в час. 

EAC Silver Volt (1980)

Британският футуролог на електрическите автомобили сър Джон Самюъл се мести в САЩ, където през 1980 г. превръща Buick Century в стилен Silver Volt.

Pohlmann EL (1981)

Според мнението на германския производител на електрокари Полман, "крилатата чайка", която е използвана за първи път в Mercedes-Benz 300SL, е трябвало да привлече интерес към неговия електрически автомобил. 

General Motors EV1 (1996)

Автомобилът EV1 е първият сериен модел на американския производител, който е трябвало да работи само на ток. 

I.DE.A KAZ (2001)

Тази причудлива продълговата лимузина е била разработена от екип от японски учени от японския университет Кейо под ръководството на професор Хироши Шимицу за демонстрация на възможностите на литиево-йонните акумулатори.
 

КОМЕНТИРАЙ