Мислите си, че лимузината е задължително напомпана дълга кола с черен цвят? Да, ама не. И вие сега ще може да се убедите в това. Всъщност, сред снимките на реалните коли има и един фалшификат. Ще можете ли да го откриете?
В Русия на почит винаги са били седаните. Тях са ги обичали и по времето на Съветския съюз, обичат го и сега. Но все пак е странно, че през всичките тези години на базата на седаните нито един автомобилен завод така и не е успял да направи удължена версия - лимузина.
Да, за висшето ръководство такъв вид коли са били произвеждани, но това са били бутикови екземпляри, затова те не се броят.
Преработването на седаните в лимузини е започнало чак с разпада на СССР , при това от малки частни фирмички. Някои са се справили що годе добре със задачата, докато други с творенията си са могли да предизвикат само усмивки.
Вижте топ 10 на въпросните руски лимузини.
ВАЗ-2101. Лимузината е унгарска и е дълга 7 метра.
ВАЗ-2101. практично такси в Куба
Lada Vesta. И на този проект не му е било писано.
ЗАЗ-968. Неуспешен опит за лимузина, не става за тържествено пристигане.
ЗАЗ-965. В съветско време "гърбавия" е предизвикал само насмешка, а сега е ценен колекционерски експонат.
Москвич-412. Москвичът винаги е бил смятан за демократичен автомобил.
ГАЗ-3102. С разпада на СССР рижския завод на РАФ търси нови концепции, за да оцелее.
ГАЗ-3102. През 90-те години на миналия век в Русия бе доста опасно да се прави бизнес. Бандитите разстрелваха наляво и надясно, затова бе хубаво човек да има брониран автомобил.
ГАЗ-12. Предшественик на знаменитата Чайки. Сам по себе си изглежда много помпозен, а този екземпляр има екстри като диодно осветление, кожен салон и мини-бар с шампанско.
ВАЗ-2110. На този модел с видеосистема и хладилник не му провървява в продажбите.
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!