Тези автомобили струват огромна сума пари и продължават да поскъпват с времето СНИМКИ

https://auto.blitz.bg/retro/tezi-avtomobili-struvat-ogromna-suma-pari-i-prodalzhavat-da-poskapvat-s-vremeto-snimki Auto.blitz.bg
Тези автомобили струват огромна сума пари и продължават да поскъпват с времето СНИМКИ

В повечето случаи покупката на автомобил е може би най-лошата възможна инвестиция, която винаги води до загуба на пари. Но има и изключения от това правило - много скъпи коли, които с течение на времето стават все по-скъпи.

Monterey Car Week живее в реалност, различна от останалата част от автомобилния свят. Вече няма място в света, където продажбата на кола за милион долара да се смята за „евтина“. Тази седмица в централна Калифорния се провеждат няколко аукциона с висок профил и ние ги прегледахме всички, за да намерим най-добрите от най-добрите.

Тази година седем автомобила могат да достигнат осемцифрено число. Не е изненада, че Ferrari доминира в списъка, но най-скъпият търг в Monterey може да постави нови рекорди. След като търгът приключи, цените може да надхвърлят 20 милиона долара. Това са много пари дори за такива коли.

Ето един бърз поглед към клуба за коли за 10 милиона долара за Седмицата на автомобилите в Монтерей 2024 г. въз основа на прогнозите на експерти.

1997 Porsche 911 GT1 Rennversion

Оценява се на 8,5-10,5 миллиона долара

Този колоритен 911 GT1 е посочен като един от само деветте автомобила, описани като "никога не са били сериозно повредени или разглобени". Той има добра състезателна история, която включва Льо Ман и има състезателната "ливрея" Rohr.

1937 Bugatti Type 57SC Atalante 1937 година

Оценява се на $9-$11 милиона

С изключение на глобален апокалипсис, тези редки Bugatti никога няма да станат изключително ценни. Той има точно половината от цилиндрите на новия Tourbillon с превъзходна редова "осмица" с мощност 200 конски сили.

Откриха култов автомобил от филма "Завръщане в бъдещето" в ново състояние СНИМКИ

Този екземпляр е посочен като един от 17-те с каросерия Atalante, който взе първата си победа в класа на миналогодишното Pebble Beach Concours d'Elegance. Gooding & Company ще продаде колата на търг.

1957 Ferrari 625 TRC Spider от Scaglietti

Оценява се на 9-11 милиона долара

Според RM Sotheby's, който планира да пусне колата на търг, това класическо Ferrari има дълга състезателна история. Първоначално оборудван с 2,5-литров четирицилиндров двигател, сега има 3,0-литров V-12, въпреки че оригиналният двигател идва с колата.

1961 Ferrari 250 GT SWB California Spider 1961 года

Оценява се на 15-17 милиона долара

Първият от двата Ferrari California Spiders пристига от Gooding & Company и очевидно е най-добрата сделка с ниска оценка от само 15 милиона долара. Първоначално син от завода, той е пребоядисан в червено през 1968 г., след като е преминал през няколко собственици, според описанието на търга. 

1960 Ferrari 250 GT SWB California Spider 1960 Ferrari 250 GT SWB California Spider

Оценява се на $16-18 милиона

RM Sotheby's нарича това черно Ferrari "най-доброто и важно 250 GT SWB California Spider." Той е посочен като първият построен и е представен от Ferrari на автомобилното изложение в Женева през 1960 г.

Този 33-годишен ЗИЛ-130 претърпя впечатляваща промяна СНИМКИ

Плюс това, това очевидно е първият път, когато се предлага за публична продажба, така че кой може да знае до каква цена ще достигне. 

1938 Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Spider

Оценява се на 16-20 милиона долара

Ще стане ли тази невероятна Alfa Romeo най-скъпата кола, продадена по време на Седмицата на автомобилите в Монтерей? Той е един от петте съществуващи и се оценява на 20 милиона долара. Сред признанията в списъка е дълга, уважавана история на собственост и предишна победа на Pebble Beach. Той ще бъде продаден на търг чрез Gooding & Company.

Ferrari 410 Sport Spider от Scaglietti 1955 година

Оценява се на повече от 15 милиона долара

Това много красиво Ferrari е символ в тази ултраскъпа линия. Според списъка на търга, това е единствената кола, която не е изцяло състезателна кола и не е просто пътна кола. Това е прототипът за 410 Sport Scuderia и също е управляван от състезателния пилот Карол Шелби. С история като тази можем да разберем защо няма горна граница в оценката си и съответно цената. 

 

Горещи

Коментирай