От футуристични концепции до дизайна на редки автомобили, светът на автомобилостроенето всяка година поразява с удивителни модели.
Зрелищната демонстрация привлича голям брой посетители, които ценят хубавите автомобили.
Ексклузивните мероприятия включват уникални дизайни и исторически спортни коли-победители.
На тях могат да бъдат видени най-добрите и редки ретро коли.
1960 Ferrari 400 Superamerica Pininfarina аеродинамично купе серия I
Автомобилът е категорията Ferrari Grand Touring от колекцията на Патерсън (Кентъки, САЩ).
Автомобилът заема второ място в категорията "Най-добра кола в класа си".
Всеки модел на Ferrari 400 Superamerica е бил сглобен само по поръчка.
При това две напълно еднакви коли не е имало. Серия I е снабдена с 4-литров двигател V12, а шасито е скъсена версия на по-ранния модел 410.
Собственикът на автомобила е определил редица специфични функции, включително няколко модификации на двигателя.
Производителят до толкова се е гордял с уникалния и бърз автомобил, че го е представил в Женева през 1961 година, а след това, в същата година, на автомобилния салон в Париж.
1956 Ferrari 250 GT Zagato Berlinetta Speciale
Този автомобил се е появил вече след войната. Собственикът му Дейвид и Джин Сидорил (Калифорния, САЩ). Той печели второ място в категорията "Най-добър в своя клас".
Автомобилът е бил проектиран и построен като уникален модел, защото има пет изключения и отличия от стандартния модел.
Резултатът е майсторското съчетание на функции, форми, пропорции, както и цветове, в които детайлът на дизайна възхищава и поразява.
Задните крила са достатъчно широки, докато линията на покрива е лека и с еднакъв наклон.
1932 Mercedes-Benz SSKL Avus състезателен автомобил.
Този автомобил е представен в музея на Mercedes-Benz (Щутгарт, Германия). Автомобилът е четвърта и последна S-версия с 6-цилиндров двигател.
Той е разработен за пряка конкуренция благодарение на своята рама, която е разпробита за намаляване на теглото.
Автомобилът печели международното състезание АВУС в Берлин.
До голяма степен това се случва благодарение на оптимизацията.
1931 Bentley Sports Tourer
Собственикът на автомобила е сър Майкъл Кадури (Хонконг). Той е най-добрият на шоуто.
8-литровият автомобил с ново и по-ниско шаси е разработен така, че да се конкурира с новия Rolls-Royce Phanton II.
За първи път Бентли се появява в автомобилните салони през 1930 година. Тогава колата става истинска сензация с двойния си капак и махащото се задно ветрово стъкло.
1927 Mercedes-Benz K Fleetwood
Собственици на автомобила са Майкъл и Джоана Рич (Пенсилвания, САЩ). Изглежда елегантно.
Този модел на колата от 1926 година е най-бързият туристически автомобил, защото при построяването му е използвано скъсено шаси.
В колата присъстват голям брой сложни и персонифицирани детайли, в частност, като полирания панел на приборите, релефните метални пластини и фирмените педали.