През 90-те години имаше много интересни автомобили, някои от които все още са в серийно производство. Авторитетното автомобилно списание Auto Bild ни напомни за някои отлични машини от края на ХХ век.
Toyota RAV4
Първото поколение на компактния кросоувър Toyota RAV4 се появи през 1994 година. По това време много шофьори критично възприемат този модел. Но оттогава много неща са се променили. Сега RAV4 в много страни е лидер в сегмента на компактните кросоувъри.
Mazda MX-5
Според мнението на много шофьори, Mazda MX-5 е най-добрият малък роудстър в света през 90-те години. Сега този модел вече може да се разглежда като класика.
AutoBild: Топ 10 на най-икономичните градски автомобили (СНИМКИ)
Renault Twingo
Renault Twingo се появи през 1992 година. Този малък френски автомобил веднага стана много популярен, особено сред жените. Сега продават третото му поколение.
Volvo 940
Volvo 940 е много надежден и почти не подлежи на корозия. Дори сега този автомобил се среща често по европейските пътища.
Autobild: Топ 8 на най-икономичните кросоувъри (СНИМКИ)
Audi S8
Audi S8 се появи през 1996 година. Той има задвижване на четирите колела, както и двигател с мощност от 340 к.с. До 100 км / ч ускорява за същото време като при Porsche Carrera.
Opel Astra GSi
Opel през 1990-те произвежда интригуващата Opel Astra GSi. Колата има мощност от 136 к.с. Този двигател идеално подхожда за такъв автомобил.
BMW M3 (E36)
През 1992 г. се появи новият BMW M3 (с кодово название Е36), който имаше нов 6-цилиндров 3.0-литров двигател с мощност 286 к.с.
Smart
През 1998 г. започва масовото производство на първата градска кола под марката Smart, която е разработена от Mercedes и швейцарската компания Swatch (тя произвежда часовници). Дължината му бе само 2,5 метра. Сега Smart се фокусира върху електрическите автомобили.
Alfa Romeo 156
Alfa Romeo 156 започва да се продава през 1997 година. Този модел имаше две версии - седан и универсал. Това е един от най-добрите автомобили на своето време.
Audi TT
Серийното производство на спортното компактно купе Audi TT започва през 1998 г. (в Унгария). През 2005 г. дебютира второто му поколение дебютира. Колата се радваше на добро търсене. /auto.blitz.bg