Защо Renault се запъва и не иска да си ходи от Русия

https://auto.blitz.bg/novini/zashho-renault-se-zapva-i-ne-iska-da-si-xodi-ot-rusiya Auto.blitz.bg
Защо Renault се запъва и не иска да си ходи от Русия

Сред европейските производители мнозина обявиха спиране на дейността си в Русия във връзка със събитията в Украйна, но Renault Group не е сред тях.

И Рено, и АвтоВАЗ засега се въздържаха от официални изявления. Въпреки това голямото западно издание Automotive News Europe пише , позовавайки се на свои източници, че французите се стремят да останат в Русия, за да избегнат "национализацията" на АВТОВАЗ.

Местният производител е основен руски актив на френския концерн, тъй като две трети от АвтоВАЗ е собственост на Renault, останалата част е собственост на държавната корпорация Ростех.

Източници на изданието твърдят, че и Renault, и френското правителство са на мнение, че излизането от съвместното предприятие с АВТОВАЗ ще струва твърде много.

Имайте предвид, че офисът на Renault в Русия се въздържа от коментар по този въпрос: „Темата засяга Renault Group като цяло. Можем да отговорим само на въпроси за дейността на марката Renault в Русия “, отговориха от пресслужбата.

Според някои сведения персоналът на самата марка Renault в Русия има около 40 хиляди души. От друга страна, на Lada се падат около 20% от руските продажби, а заедно с моделите на Renault алиансът заема повече от 35% от пазара.

Освен това бизнес структурата Dacia-Lada, контролирана от Renault, играе важна роля в стратегията Renaulation, която описва развитието на целия алианс за няколко години напред.

Горещи

Коментирай
1 Коментара
Щото
преди 2 години

Бай Дън е наредил да останат като най-ефикасната санкция - що руснак ще бъде увреден от ползване на рено!

Откажи