Toyota представи новото лого на марката СНИМКИ

https://auto.blitz.bg/novini/toyota-predstavi-novoto-logo-na-markata-snimki Auto.blitz.bg
Toyota представи новото лого на марката СНИМКИ

Европейското подразделение на Toyota представи новото лого на бранда. Промяната има за цел да подчертае прехода към нова ера: Toyota вече се идентифицира не като автомобилна, а като "мобилна" компания. Това, разбира се, предполага нови услуги.

„Новата визуална идентичност се основава на опростяване и четири ключови принципа: далновидност, готовност за мобилност, превъзходно качество и свръхсъгласуваност на всички бизнес единици и дъщерни марки“, се казва в съобщението на компанията.

Фотошпиони заснеха за първи път новата и очаквана Toyota Land Cruiser СНИМКИ

Всъщност, самото лого не се е променило съществено. То е станало плоско (двуизмерно) и не включва надписа с името на компанията. Това се обяснява с факта, че фирмената символика на Toyota е позната на всички отдавна, така че е отпаднал смисълът от допълнителното споменаване.

Новото лого ще се използва главно в дигиталното пространство: на уебсайта на компанията, в социалните мрежи и т.н. В същото време досегашната символика ще остане на автомобилите на компанията. Ребрандирането на дилърската мрежа е планирано като част от стратегията за развитие на марката до 2025 г.

Toyota показа седемместния хибрид Highlander за Европа СНИМКИ

Представен е и новият шрифт Toyota Type, който ще се използва както онлайн, така и извън цифровата среда.

„Ние разработихме нов визуален дизайн на марката, като имаме предвид бъдещето. Нашият фокус е върху изграждането на все по-ефективни взаимоотношения с клиентите, за да сме в крак с бързото разрастване на продажбите на електрически превозни средства, мобилните услуги и онлайн търговията. Дизайнът е изменен, за да се свързваме по-добре с клиентите чрез различни допирни точки, които те могат да изпитат за първи път с пускането на новия Yaris Hybrid, изцяло новото четвърто поколение на нашия иновативен градски автомобил “, заявил е Дидие Хамбар, вицепрезидент по продажби, маркетинг и обслужване на клиенти Toyota Motor Europe.

Защо обновлението на фирменото лого засяга само Европа и дали тя ще бъде разширена до други пазари, все още не е уточнено. /auto.blitz.bg

Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!

 

 

 

 

Тагове:

Горещи

Коментирай
1 Коментара
ESM
преди 4 години

I kakvo mu e novoto?

Откажи