Toyota обяви как ще спаси двигателя с вътрешно горене от електричките

https://auto.blitz.bg/novini/toyota-obyavi-kak-shhe-spasi-dvigatelya-s-vtresno-gorene-ot-elektrickite Auto.blitz.bg
Toyota обяви как ще спаси двигателя с вътрешно горене от електричките

Само преди няколко седмици Toyota показа първият електрически Land Cruiser, макар и само като концепт, а сега от компанията бързат да „успокоят“ феновете, като разкриват план за запазването на всъдехода с ДВГ, пише Факи бг.

От Toyota са категорични, че постигането на нулеви емисии може да се осъществи без непременно да се унищожи двигателят с вътрешно горене. Японският гигант има различен подход, като иска да адаптира ДВГ и да го накара да работи с водород. Всъщност 1,6-литровият двигател с турбокомпресор на GR Yaris и GR Corolla вече е тестван в състезания по-рано тази година.

По време на представянето на водородния HiAce в Австралия Toyota заяви, че технологията би имала смисъл и в Land Cruiser, както и в други големи автомобили, предназначени за теглене и превозване на големи товари.

В интервю за Drive президентът на фабриката за водородни двигатели Мицумаса Ямагата заяви: "Има възможности за адаптиране на водородните двигатели в тези големи превозни средства, включително Land Cruiser.

Това предимство на технологията може да се използва за тези превозни средства, включително тези, които се използват за теглене на тежки товари".

Toyota работи по двигатели с вътрешно горене, задвижвани с водород, от 2017 г. и представи технологията четири години по-късно, когато Corolla Sport се състезава в четири кръга от сериите Super Taikyu. В HiAce ДВГ е драстично ограничен, тъй като развива само 161 к.с. и 354 Нм.

В стандартния Land Cruiser LC300 - който не се предлага в Съединените щати - този 3,4-литров V6 с две турбини произвежда 409 к.с. и 650 Нм, така че при преминаването от бензин към водород се жертва много енергия.

HiAce може да се похвали с три резервоара за водород, като тези, използвани от второто поколение на Mirai.

Интересното е, че Toyota твърди, че не само се стреми да оптимизира опаковката, за да увеличи съхранението на горивото, но също така коригира процеса на горене и дори проучва възможността за добавяне на хибридна технология.

Горещи

Коментирай
9 Коментара
Supero
преди 8 месеца

Луд ceкс цяла нощ, ярки и силни оpгазми, море от спеpма и удоволствие. Това наистина е прекрасно нещо, което ще издигне сeкca ви на следващото ниво и пpочетох за него тук:----- https://mub.me/medik

Откажи
Абе,тъп
преди 8 месеца

Дай ми 2литра р4 чугуниев блок, турбо, и читаво Еку, ето 1200 коня плюс. Друг е въпроса с горежа на въпросните. Останалото е бошлаф, който знае нема кеш, който има кеш се вози на Н2 1.5 50 коня. толкоз

Откажи
Друг
преди 8 месеца

Друг е въпросът, че ми липсват 2 уейст гейта от ауди 80, даже не понях как ми ги прибра, зъб4о док, крадливецо сиромашлиев

Откажи
Гърне
преди 8 месеца

Гърнето на Драг Он, или Драго, последния БГ производител, че ми взе, няма и да подигам темата публично

Откажи
Няма
преди 8 месеца

Няма да повдигам публично, че отиваме на много лоша икономическа територия, която ще те прее6е, така че ми пратти мобилнбия си Маша зъболекар, че имам зъбен камък, и то доста

Откажи
otS1beshe
преди 8 месеца

От Ауди С1 било, не точно 80, както и да е

Откажи
Или
преди 8 месеца

Или викаш Краднал съм толко много, че вече не знам кое какво е, м? Е, не се оказа от А Три, за всеки случай

Откажи
Друго
преди 8 месеца

Това с драг куин къде го измислихте да дискредитирате занаята, МДЕМ, колко му е да се наредят на Бояна в 2 а на червено с мотори или коли и да се дръпнат, може да има и патрулка наблизо да викне медик, ако някой се омаже, какво ви пречи? На ви драг куин педал на вас честито

Откажи
Даже
преди 8 месеца

Даже да се кривя, ил и се обвинявеам че задръстих новината, ама Драго беше Акрапович от бг, ама го преебахте, парцали

Откажи