Това са 10-е най-лоши автомобила за последните 20 години СНИМКИ

  • 21.12.2020 23:16 /
  • 7963 /
  • 0
Това са 10-е най-лоши автомобила за последните 20 години СНИМКИ

Историята на автомобилите датира от над 100 години. През този дълъг период автомобилните производители са се научили да прилагат усъвършенствани концепции и усъвършенствани технологии, които позволяват изграждането на модерни превозни средства. Процесът беше пълен с технически пробиви и открития, но включваше и много неуспехи. Ето десет неуспешни коли на 21-ви век.

2007 Jeep Compass

Volkswagen с помощта на тази кола искаше да завладее градския пазар. Но този компактен SUV няма мощност и практически няма офроуд характеристики.

2002 Chevrolet Aveo

Шестгодишно дете може да създаде по-привлекателна кола от General Motors Chevrolet Aveo.

По време на представянето си Aveo беше най-евтиният автомобил, продаван в САЩ. Стана потвърждение на поговорката „Получаваш това, за което плащаш“.

2014 Honda Insight Hybrid

Данните за продажбите често са най-добрият показател за качеството на продукта. Оригиналният алуминиев корпус на Honda Insight Hybrid (произведен от Honda), конструиран 2000 г., се провали напълно, не успявайки да изпревари своя конкурент Toyota Prius Hybrid. През първите две години бяха продадени само 20 000 броя. 

Jaguar X-Type 2001г

Когато потребителите чуят за марката Jaguar, те веднага се сещат за елегантност, лукс и мощ.

X-Type от 2001 г. обаче е просто прикрит Ford Mondeo, задвижван от двигател TDCI 130.

Той се задвижва от предните колела, а не от всички четири.

2000 Smart ForTwo

Mercedes-Benz е създал субкомпактния Smart ForTwo за жителите на европейските градове, които търсят евтино превозно средство, което е лесно да се паркира на тесни улички.

Когато беше представен за първи път, рейтингът му беше отличен, но на днешния пазар тази кола се счита за посредствена.

По-късните модели имат остарял интериор, малко място за съхранение, лоши показатели за надеждност и неудобно задвижване. Повечето американски купувачи бяха разочаровани от лошото качество на изработката, което не отговаря на типичните стандарти на Mercedes. 

2002 Hummer

H2 Hummer H2 на General Motors обеща SUV изпълнение.

Гладното за гориво чудовище обаче беше шумно и неудобно. Беше трудно да се види нещо от него. Беше много бавен със скоростта си на ускорение от нула до 96 километра в час за 10 секунди. Най-големият и готин джип на пазара се превърна в обект на подигравки от повечето шофьори.

Lexus HS 250h 2010-2012

Lexus се появи на хибридния пазар първо с представянето на HS 250h. Въпреки името на луксозния автомобилен производител (Toyota Motor Corporation), този автомобил не успя да спечели потребителите.

Хибридният двигател на Camry, съчетан с размера и теглото на HS 250h, не позволява на хибрида да се конкурира с Prius и други автомобили. Фиксираните задни седалки ограничаваха товарното пространство, а скъпите опции изтласкваха цената извън обсега на много купувачи.

2001 Mitsubishi I-MiEV

I-MiEV беше първото масово произвеждано електрическо превозно средство, представено на американския пазар през 2011 г. (доста преди първата Tesla). Както често се случва при първото пускане на който и да е продукт, Mitsubishi имаше някои съществени недостатъци.  

С EV батерията в зародиш, i-MiEV имаше оскъден пробег от едва 100 километра (едва достатъчно дълъг, за да достигне целта си), а пълното презареждане отнемаше до 14 часа.

Неуспешният опит за създаване на алтернативен автомобил струва скъпо на Mitsubishi Motors. В Америка те успяха да продадат малко над 2000 броя.

Cadillac XLR 2004-2009

Дизайнерите на GM вярваха, че най-добрият начин за създаване на спортен Cadillac е да старта върху високоефективната, но остаряла платформа C5 Corvette, да се гаси V8 двигателя, да добавите по-меко окачване и да имате сгъваем твърд покрив.

Резултатът е скъп автомобил на цена от 75 000 долара с производителност и управление, който отстъпват на конкуренцията в този клас.

GM прекрати производството на автомобила, след като продаде едва 1750 бройки през 2007 г. и 1250 през 2008 г.

2005 BMW 7 Серия

BMW 7 има лоша репутация в САЩ. Много малко от тези машини са продадени за петнадесет години. Този модел беше жертва на две фатални грешки: уплътнения на клапани и обтегачи на ангренажната верига. Последните водят до провисване на ангренажната верига, което причинява вибрации, а това в крайна сметка провокира износване на веригата и пълна повреда на двигателя.

Това бяха най-лошите автомобили през последните 20 години.

КОМЕНТИРАЙ