Тези три евтини коли втора ръка са почти вечни

https://auto.blitz.bg/novini/tezi-tri-evtini-koli-vtora-rka-sa-pocti-vecni Auto.blitz.bg
Тези три евтини коли втора ръка са почти вечни

Когато купуват употребявана кола, шофьорите първо гледат на степента на нейната надеждност и здравина. Има обаче и стари, и евтини модели, които могат да се похвалят с много по-голям ресурсен резерв от някои по-нови опции.

Сега ви обръщаме внимание на три автомобила, които, въпреки възрастта и пробега, ще издържат много, много дълго време, пише Факти бг

Opel Astra H

Искате употребяван автомобил: Вижте тези три евтини, но много надеждни коли на старо - 2


Тази кола се произвежда от 2005 до 2014 година и кратка справка показва, че екземпляри от нея се продават на доста изгодни цени. Препоръчителните двигатели за този автомобил са бензиновите Ecotec Z16XER 1.6 (115 к.с.) и Z18XER 1.8 (140 к.с.).

Тези агрегати имат чугунен цилиндров блок, многоточково впръскване и променлива фаза на газоразпределението на клапаните на всмукателния и изпускателния колектор.

Естествено и тези мотори имат проблеми, но те не са толкова много. Сред най-честите са фазовите регулатори, които се износват с течение на времето, както и семерингите, които с течение на времето губят свойствата си, което обаче е естествено за всеки двигател.

Термостатът и модулът на запалителната бобина също могат да се повредят. Но в крайна сметка тези двигатели, в повечето случаи, могат да изкарат 250 или повече хиляди километра, а след подмяна на износени детайли (не основен ремонт) - още толкова.

Seat Leon II

Искате употребяван автомобил: Вижте тези три евтини, но много надеждни коли на старо - 3


Испанският Leon е евтин на вторичния пазар, но същото време е най-близкият роднина на Skoda Octavia и VW Golf, които държат по-високи цени. Двигателят 1.6 BSE е този, който с течение на времето се доказа, като отличен агрегат и определено е за препоръчване.

Той има леки проблеми в системата за запалване, появяват се пукнатини в пластмасовия всмукателен колектор, но не трябва да очаквате сериозни повреди преди 200 хиляди километра.

Този мотор има алуминиев блок, но с чугунени втулки, разпределено впръскване, 8 клапана, задвижване с ангренажен ремък и има хидравлични повдигачи.

При ремонт двигателят е прост за работа и евтин откъм резервни части, а такива има много. Ресурсът му достига 500 хиляди километра. И в същото време работи чудесно и с най-слабооктановия бензин на пазара.

Toyota Auris

Искате употребяван автомобил: Вижте тези три евтини, но много надеждни коли на старо - 4


Този хечбек е брат на Corolla. По-добре е да не вземете кола със CVT или роботизирана трансмисия. Комбинацията от 1.6 двигател с механична скоростна кутия е отличен избор.

Двигателят 1ZR-FE 1.6 има алуминиев блок с чугунени облицовки, 16 клапана, разпределени инжекциони, всмукателни и изпускателни фазови превключватели и хидравлични компенсатори.

Ангренажната верига е достатъчна за 150-180 хиляди километра. След 2009 г. от този агрегат са премахнати всички детски болести. Този двигател ще издържи безпроблемно 350-400 хиляди километра, но, за съжаление, основен ремонт след това ще бъде невъзможен поради тънкостенния цилиндров блок.

Горещи

Коментирай
36 Коментара
шофер
преди 2 години

#3 Аурис ... Сделана от кенчета Кока-Кола и стъкло. Пада лешникова градушка и чупи какници а капака пробит и буталата в картера. Смеххххх

Откажи
Дончо
преди 2 години

errorспуках се да се смея с тази класация сигурно я е писал някой набор 2008 година

Откажи
Дончо
преди 2 години

Спуках се да се смея сигурно я е писал някой набор 2008 година

Откажи
Опел??? Вечен???
преди 2 години

Ша мъ уморите бе, хора.

Откажи
Тричко
преди 2 години

За тойота съм съгласен а другите две са пълни кенефи,Хонда е един от най доказалите се във времето автомобили.

Откажи
Будалата
преди 2 години

Здрави и икономични коли са:Тойота Ярис и Хонда Джас.Не съм казал евтини,но има защо.

Откажи
Marto
преди 2 години

Ее точно тази астра не е за тази графа. Пълен кенеф е. Горят и клапаните. Познат имаше такава и едвам се оттърва.

Откажи
Тихомир Тотев
преди 2 години

Това е безмислена и нереална статия, много далеч от реалноста бих казал.

Откажи
Sapient
преди 2 години

Honda Jazz!!!!!

Откажи
Dimiboz
преди 2 години

Honda civic '98 1,5 VITEC ‐16v 300 000km do sega .

Откажи
Реван
преди 2 години

Опел астра 1.6 115к.с имам и харчи 1 масло на 1500км даже и повече не е от най добрите коли повярвайте ми

Откажи
Трошача
преди 2 години

Мицубиши Делика неочаквано добра комбинация... Супер удобен ван катерач 2.4 бензин с истинско 4х4 !!! Какви леки коли какви пет лева...?

Откажи
Софиянец
преди 2 години

Опел Зафира 1.8 бензин, 115 коня. Карам го вече 600,000 километра без никакви фрапантни проблеми. Това са последните истински дуракоустойчиви автомобили.

Откажи
ХХМ
преди 2 години

ASTRA H тарам от 7 години нямам забележки

Откажи
Газовик
преди 2 години

Сузуки Суифт 1000 ! По евтин и надежден автомобил от него не съм карал за 45 години стаж. 700 000 км без ремонт по двигателя. За съжаление след 25 години и няколко удара, купето взе да изгнива. Ако сега я продават нова тази кола, веднага я купувам!

Откажи
Иван
преди 2 години

Приус-хибрид и до 400 хиляди забравяте къде е сервизът.

Откажи
Питю Мищова
преди 1 година

Жена, и кола са на късмет.

Откажи
Citronn
преди 1 година

Сitroen Xara Picasso 1,6 benzin - 527x без смяна на ангренаж Сitroen ZX 1,4 benzin- 1995г, на 28г без ръжда

Откажи
чичо Митко
преди 1 година

Венто 1993 г. април. 1,6 бензин на газ .400 000 км. 9 ЛЕВА НА 100 КМ. масло 10w 40 .От смяна до смяна доливам ПОЛОВИН ЛИТЪР МАСЛО. Минавам от 12 до 14 хиляди километра на година. Ръждата го е полазила яко. Но ще изкара още 4-5 години. Зимата при минус 10 пали на БЕНЗИН ОТ ЧЕТВЪТРТ.

Откажи
П.П. ЧИЧО МИТКО
преди 1 година

На магистралата при скорост 130-135 километра дига разхода на 13-14 лева на сто

Откажи
а леле хавте
преди 1 година

А къде е Дачията ... НАЙ-ЗДРАВАТА КОЛА !!!!

Откажи
платена писаница
преди 1 година

Вечните коли по наше време са: 1/TOYOTA COROLA различните модификации и търговски имена и 2/MERCEDES до 1999 година, А пикап TOYOTA Hilux (бензин и дизел) от 90те е неразрушим.

Откажи
Хахо
преди 1 година

ХАХАХАХАХА Опел Астра ХАХАХАХА Сеат ХАХАХАХА Тойота ХАХАХАХА Първи април беше преди 4 седмици ХАХАХАХАХА

Откажи
Разбирач
преди 1 година

Превода е ужасен и неточен. Трябва си техническа грамотност, не само език

Откажи
Само наште
преди 1 година

Автора е искал да каже вечно твой!

Откажи
неразрушимата TOYOTA Hilux
преди 1 година

ВИДЕО https://www.youtube.com/watch?v=xnWKz7Cthkk и www.youtube.com/watch?v=kFnVZXQD5_k

Откажи
Митко
преди 1 година

Пълни глупости се пишат.....Най добрия автомобил е добре поддържания. и правилно карания.

Откажи
Yamato
преди 1 година

Имам едно старо FERARRI Testarossa пушка е. Какво всеки си хвали таратайките. Човека ви каза. Ако се грижим добре за колите си няма да има значение каква марка е.

Откажи
Карпи Пелинкин
преди 1 година

А дано ама надали

Откажи
Ситроен Ксара
преди 1 година

Ще умра от смях от тази статия , моята Ксара 1,6 ,8V,1999,,вече е на 355 000 км,не харчи грам масло и сигурно ще изкара още толкова км.Толкова по темата...

Откажи
Бай Миле
преди 1 година

Верно сме номер 1 по ,,разбирачи,, ,,професори,, и ,спецове,, по всичкология в света на глава от населението... Ганьо всичко знае,всичко може....ама виж....да си оправи хала на който сам се е докарал,е това вече г*** да си съдере НЕ МОЖЕ...... Нещастници, затова и цял свят ни се смее....

Откажи
Мергела бате
преди 1 година

Нали знаете,че има само две марки автомобили, Мерцедес и всички останали!!!!

Откажи
Някой
преди 1 година

Астрата е върха на боклуците на Опел. Двигателите им се чупят на поразия а останалото е ниско качество. Някой си е платил за реклама.

Откажи
Охотник
преди 1 година

Крайно заблуждаваща статия. Относно Опел дори не ми се коментира.

Откажи
Ивайло
преди 1 година

От 10г карам Форд галакси 1.9тди по здрав ван няма

Откажи
Опелжия
преди 1 година

Z18XE и X18XE1 -последните здрави кучета

Откажи