Тези четири джипа на старо ще ви отровят живота

  • 08.02.2023 9:27 /
  • 119415 /
  • 6
Тези четири джипа на старо ще ви отровят живота

Когато става въпрос за употребяван автомобил, към избора на кола трябва да се подхожда много внимателно. И особено когато става въпрос за SUV, пише Факти бг.

На пазара има много автомобили от този клас, но някои могат буквално да ви съсипят. Да, и продажбата им след няколко години ще е силно проблематична. За част от тези превозни средства ви разказваме сега.

Peugeot 3008 (P84)

Такъв "Французин" от втората генерация на модела, на пет-шест години изглежда привлекателно, на добра цена е, но е пълен с неприятни изненади. По-конкретно 1.6-литров двигател с мощност от 150 конски сили ускорява колата бавно, защото тя е прекалено тежка.

В допълнение, двигателят е склонен към натрупване на сажди, което причинява детонация и доста последващи проблеми. Отбелязваме и проблеми със ангренажния механизъм. Елементите на окачването също страдат от наднорменото тегло на автомобила и части от него се износват бързо.

Nissan Pathfinder (R52)

Това вече не е истински всъдеход на рама, като R51, а модел с каросерия тип монокок. В дизайна на задвижването на всички колела има един проблемен възел - вариаторът. В същото време образът на „автомобил с висока проходимост“ остана.

Затова много шофьори го карат в различни пресечени местности и резултатът е, че почти всички употребявани екземпляри имат проблеми със съединителя и скоростната кутия. Окачването също не издържа на тези натоварвания.

Renault Koleos (HY)

Поредната жертва на маркетинга. Първото поколение на "французина" беше много по-достъпно. А вторият Koleos нараства по размер и става забележимо по-скъп. В същото време, от техническа гледна точка, това е Nissan X-Trail. Повишената цена изплаши гражданите.

А тези, които въпреки това си купуват такива коли, са изправени пред проблеми. Вариаторът се оказва много капризен (особено при екземпляри от периода 2017-2018 г.), а системата за задвижване на всички колела изисква постоянно внимание.

Но най-големият недостатък е изобилието от електроника, която често се поврежда, а корейския произход и непопулярността на колата ще ви накарат да чаката с месеци за един датчик, например.

Chevrolet Captiva (C100/C140)

Подобно на неговия близнак Opel Antara, първата генерация на този всъдеход крие куп неприятни изненади. В същото време Chevy е по-популярен от Opel-а, заради седеместната си конфигурация и приспадането на ДДС. Тук основният проблем е в бензиновите двигатели.

По-конкретно 2.4-литровият агрегат от серията A24 е скъп за поддръжка. Често можете да видите пукнатини по всмукателния колектор. Освен това колата е известна с повишения си апетит за гориво, изискващ 15 литра гориво на сто километра, което ще удари значително джоба на собственика.

КОМЕНТИРАЙ

Коментари

  • Иван Гергов
    08.02.2023 14:40
    Това със ,,корейският" произход не го разбрах. Не съм убеден че Nissan и Renault ползват корейска електроника.
  • anonimen
    08.02.2023 18:30
    wai aaaaaaaa idotceta strahlivizadnici
  • Ниваа
    10.02.2023 6:08
    Като си купиш нива нема да имаш тия проблеми,но ти требва кон
  • bBB
    10.02.2023 10:44
    В списъка са само паркетници, дори нисана. Това, изкараш ли го извън асфалта, пиши го бегало. Чудно как дизеловата мазда не е влязла в този списък? Сигур, щото не стига до вторичния пазар, а направо на вторични суровини.
  • иван
    10.02.2023 15:29
    Като изключиме Каптивата . Всички други , патфайндера , колеоса и 3008 са супер здрави автомобили. Пежото 1300 кг 156 к..с да кажеш че са слаби хахахха поредната преписана немска статия в която в култ са немските кенефи !!!
  • Имал сам и знам
    11.02.2023 11:13
    За бензинова Каптива не знам ! Но първа генерация дизел имах 4 год. Евтина поддръжка малък разход много здрава кола! И на планина и на море ! Като казвате за джипове на старо защо не споменавате за първите Q7, Cayenne, ML, Tuareg, те са най - здрави и икономични нали?!