Испанската асоциация на производителите на автомобили и камиони (ANFAC) публикува майски доклад за продажбите на нови модели в страната. Според публикацията показателят е постигнал най-лошия си резултат от септември 2012 г.
През последния пролетен месец дилърите на различни производители в Испания успяха да продадат общо 34 337 автомобила и това е едва 27,3% от показателите преди година.
Общо през последните пет месеца на тази година автокъщите са оставили 257 202 автомобила, което е 54,2% по-лошо от продажбите за същия период на 2019 г.
Най-популярната марка на испанския пазар миналия месец беше Peugeot, чиито дилъри успяха да продадат 2881 нови автомобила (-70.5% сравнено с миналата година). Второто място зае немският производител Volkswagen - неговият модел беше избран от 2721 клиенти в Испания (-68,8%). Френската марка Renault влезе в тройката, като дилърите й продадоха 2459 нови автомобила (-72.3%).
В челната петица са местният производител SEAT с показател 2 409 екземпляра (-79.2%) и премиум марката Audi - 2330 бройки (-54.3%). /auto.blitz.bg
Харесайте auto.blitz.bg и във Фейсбук, където ще намерите още много полезни и интересни четива за всеки!