Шпиони разсекретиха дизайна на рестилизирания Volkswagen Amarok от първо поколение

https://auto.blitz.bg/novini/spioni-razsekretixa-dizaina-na-restiliziraniya-volkswagen-amarok-ot-prvo-pokolenie Auto.blitz.bg
Шпиони разсекретиха дизайна на рестилизирания Volkswagen Amarok от първо поколение

Volkswagen обнови стария пикап Amarok. Моделът стъпи във второто си поколение миналата година, но първото поколение Amarok все още се продава в страните от Латинска Америка.

И именно него компанията ще подложи на рестайлинг. Аржентинската Motor1.com публикува първата снимка на обновения пикап, която шпионите успяха да направят в местния завод на "Фолксваген", където ще се произвежда рестилизираният модел.

"Първият" Amarok е на пазара от почти 14 години, а последната актуализация, която преживя, беше през 2016 година.

Автомобилът се сглобява в завода на Volkswagen в аржентинския град Генерал Пачеко, където се произвеждат пикапи за Латинска Америка.

Но второто поколение на модела, което дебютира през лятото на 2022 г., е разработено от Volkswagen заедно с Ford: "вторият" Amarok се базира на платформата Ranger и се произвежда в завода на Ford в Южна Африка.

Въпреки смяната на поколенията, "първият" Amarok не е прекратен, а Volkswagen дори инвестира в обновяването на остарелия модел.

И това е логично: той все още постоянно се търси и дори е един от трите бестселъра на аржентинския пазар, на второ място след Fiat Cronos и Toyota Hilux по продажби.

Така че "старият" Amarok е променен в екстериорния дизайн, което прави пикапа подобен на модела от второ поколение. Все още няма снимки на интериора, но се очаква кабината да има цифрово арматурно табло и увеличен екран на мултимедийната система.

Обхватът на оборудването също ще се разшири - по-специално ще има повече въздушни възглавници.

В Аржентина и Бразилия Volkswagen Amarok се предлага с два дизелови двигателя. Обемът на първия е два литра, развива 140 или 180 конски сили.

Вторият е трилитров "шестак" с 258 конски сили. Задвижването може да бъде само на задните колела или задвижване на всички колела, а скоростната кутия е шестстепенна ръчна или осемстепенна автоматична. Не се очакват промени в гамата от двигатели.

 

Горещи

Коментирай