Скоро в този сегмент няма да останат автомобили с ДВГ, ето доказателствата

https://auto.blitz.bg/novini/skoro-v-tozi-segment-nyama-da-ostanat-avtomobili-s-dvg-eto-dokazatelstvata Auto.blitz.bg
Скоро в този сегмент няма да останат автомобили с ДВГ, ето доказателствата

Електрическите камиони навлизат в нови сегменти. Засега това е проактивна игра на производителите: всички чакат по-строги правила в големите градове, което ще затрудни работата на дизеловите автомобили. В пътническия сегмент обаче планът за бързо и тотално преминаване към електрически превозни средства се проваля, така че засега в транспортните компании могат да спят спокойно.

Renault създаде първия тежкотоварен електрически строителен камион. Четириосният камион е оборудван с 6-тонен кран и 12-кубиков самосвал с автоматична система за покриване на товари.

С 360-киловатова батерия колата може да измине до 220 км. Електрическият мотор развива 435 к.с. с. Собственото тегло е малко по-малко от 20 тона.

Volvo започва серийно производство на електрическата версия на „нископодовата“ фамилия FM . Машината е идеална за работа, например, като камион за боклук: електррическият силов агрегат не замърсява въздуха, не вдига шум, а ниската кабина осигурява идеално удобно влизане и излизане.

Моделът ще се предлага в комбинации от колела 4×2, 6×2, 6×4, 8×2 и 8×4. Батерията е със същия капацитет като на Renault - 360 kWh. Декларирана е автономност  е до 200 км и общо тегло до 32 тона.

И MAN TGE (известен още като Volkswagen Crafter) се превърна в електрическа линейка. Flux Mobility го предлага във версия със задно задвижване със 190 конски сили или със задвижване на четирите колела с мощност от 258 конски сили. с. Батерията е 112-киловатова, а с пълно зареждане можете да изминете 250 км.

Комплектът оборудване е стандартен за линейка.

 

Горещи

Коментирай