Ще се хванете за главата, като научите какви коли ще произвежда Русия занапред заради санкциите

https://auto.blitz.bg/novini/shhe-se-xvanete-za-glavata-kato-naucite-kakvi-koli-shhe-proizvezda-rusiya-zanapred-zaradi-sankciite Auto.blitz.bg
Ще се хванете за главата, като научите какви коли ще произвежда Русия занапред заради санкциите

Ако санкциите спрямо Русия продължат, то прогнозите са, че ако руснаците искат да продължават да правят автомобили, то те ще трябва да забравят за екстри, като въздушни възглавници, боя металик и дори за усилителя на волана. Като цяло, ако автомобилната индустрия на страната-агресор оцелее, тогава нивото на оборудване, произведено в Руската федерация, ще бъде сравнимо с моделите от средата на ХХ век, пише Факти бг.

Проучвайки подробно проблемите, възникнали в руската автомобилна индустрия след началото на войната, събрахме ключовите проблеми, с които АвтоВАЗ и другите местни автомобилни заводи вече са се сблъскали или ще се сблъскат през следващите две седмици. И така, нека да преминем към конкретните точки за проблемите на руската автомобилна индустрия:

Лагери

Русия, няма собствени производители на лагери за автомобили! Те бяха доставяни от шведската инженерна компания SKF, но сега тя няма да прави повече това. Заместване на вноса? Да, възможно е, но отнема време и пари. Въпреки че е вероятно Китай може да „спаси“ Русия в това отношение…

Боя

По-голямата част от автомобилите, които се произвеждат в Русия са боядисани с чужда боя. И сега какво? Дори ако същият Китай помогне, в началото ще трябва да се задоволят с много скромна цветова схема, която е дори по-бедна, отколкото при автомобили от времето на СССР. Без металици, перли и т.н, а само с бяла, черна и сива боя.

Скоростни кутии

Монополист на синхронизаторите за ръчни трансмисии, произвеждани в Русия, беше немският гигант Hoerbiger. Заради войната в Украйна и свързаните с нея санкции обаче той спря сътрудничеството с Русия. Така че има два варианта - или да организират собствено производството на синхронизатори (отново - време и пари), или да произвеждат автомобили с превключване на предавките по старомодния начин - с „двойно амбриране“.

Хидравлични повдигачи

Ситуацията е същата – доставят се от чуждестранни фирми (основно немски). И сега инженерите на АвтоВАЗ и не само, са изправени пред трудна задача - освен, разбира се, ако германските компоненти не бъдат заменени с китайски ...

Въздушни възглавници

Въздушни възглавници никога не са произвеждани в Русия. Както и при другите резервни части, те се купуват от чужбина. Ако санкциите продължат, руснаците ще бъдат принудени да произвеждат автомобили без еърбегове.


ABS, ESP и др.

Антиблокиращата спирачна система, системата за стабилност и други атрибути на съвременните автомобили са напълно „космически“ технологии за руската индустрия. Нито един от тези и други сензори никога не е бил произвеждан в Руската федерация. И всякакви „автопилоти“ и други „показни“ проекти не са нищо повече от квинтесенция на чуждите технологии и резервни части.

Екология

За да постигне ниски емисии и да отговори на високите стандарти, Русия ще трябва да похарчи повече от един милиард, да не говорим за време. Какво ще се случи? Най-вероятно автомобили в Русия ще продължат да се произвеждат, но те едва ли ще покриват дори вече остарели екостандарти, като Евро 5 и Евро 6. Но Евро 1 или може би Евро 2 могат да бъдат постигнати... поне на теория.

 

Горещи

Коментирай
27 Коментара
боримеч
преди 2 години

ще им пръднат на дедовия глупаци

Откажи
пропаган
преди 2 години

КНР произвежда всичко , няма да се плашите .

Откажи
Бай Х..
преди 2 години

Путкин вече се е разпоредил;ще правят тачанки,търсят се само Чапаевци !!!

Откажи
Бай Х..
преди 2 години

Путкин вече се е разпоредил;ще правят тачанки,търсят се само Чапаевци !!!

Откажи
Бай Х..
преди 2 години

Путкин вече се е разпоредил;ще правят тачанки,търсят се само Чапаевци !!!

Откажи
кукуруку
преди 2 години

И мислите,че това ще стресне руснаците?Пълни смешници.20 години карах Жигулата и никога не ме оставяла на пътя,а нямаше тези технологии.Нов Опел от магазина 3 пъти ме оставя на пътя от боклучавите компютри в тях.Да ви го на.укам на технологиите.

Откажи
Автопилот
преди 2 години

Технологията от миналия век е единственото спасение на хората да запазят мобилността и независимостта си. Всички коли с "екстри" в най-скоро време ще се превърнат в безполезни метални кутийки, които не напущат гаража или паркирани по улиците и милиметър не помръдват.

Откажи
Автопилот
преди 2 години

С обвързването на зелените сертификати с чипа на стартера, колата с всичките си екстри просто не пали. Ако въобще някой се накани да я запали при цена на бензина 10лв. за л. (може и повече) в близките месеци.

Откажи
Той
преди 2 години

Спартанци, могат само оръжия да правят добре, че имат природни залежи.

Откажи
124
преди 2 години

За сведение:Южна Корея е изключил от санкциите продажбата на коли, електроника, домашна техника и други интересни ширпотреби.Ямаха също се отказва от санкции.

Откажи
Берое 1916
преди 2 години

Абе не ги мислете руснаците зад тях стоят китайците и някак ще се управят , но незнам ние как ще се управим като се гъзим на всеки и за нищо не ни зачитат ;)

Откажи
Геро
преди 2 години

Някой много се е загрижил за Русия,няма проблем ние ще им внасяме коли Българско производство с всички екстри.Засрамете се за 20г. в ЕС на какъв хал сме какво произвеждаме и колко българи могат да си купят нова кола.

Откажи
Геро
преди 2 години

Някой много се е загрижил за Русия,няма проблем ние ще им внасяме коли Българско производство с всички екстри.Засрамете се за 20г. в ЕС на какъв хал сме какво произвеждаме и колко българи могат да си купят нова кола.

Откажи
Гунчо
преди 2 години

Що няма санкции за Америка, що пишете тъпотки... Държава-агресор, тъпаци!

Откажи
Някой
преди 2 години

Доста несериозно.. да се исланяте на статия от факти бг, вместо те да коментират ваша статия.

Откажи
КЛИМБО
преди 2 години

Ти ,който си писал тази статия имаш ли представа за икономиката на Русия? Също нямаш представа за производството на бои. Металика не е нищо сложно. Моля не пиши, което не разбираш!

Откажи
stepUruru
преди 2 години

Руснакът от пръдня ще направи боя. От нищо нещо ще сглоби. Защото има ресурс. А ние сме едни жалки потребители и панаирджийски свирки дето не им млъкват устата. Ние , в БГ какво правим. Какво произвеждаме?!

Откажи
Ники
преди 2 години

Ще правят таралясници,както винаги са правили без ВАЗ,но тя беше лиценз по ФИАТ.Нашата жигули беше с двигател на ФИАТ и изкара 450,000км и я продадохме

Откажи
Киро ама не прост-о киро
преди 2 години

Каквито и коли да правят ще са по хубави от американските таралясници,че и немските последно време са същите бакии. Да си правят танкове и да внасят от Китай.

Откажи
лъчо
преди 2 години

Пълни глупости!!!!!!

Откажи
Българин
преди 2 години

Пръдльото изсра лайната наречени статия, да напише какви коли ще произведе България? Волски, конски, Магарешки или бебешки. И тогава да обяснява, Русия как загива. Мамицата ти проста не те е научила да не ходиш съсьсваленинлайняни гащи и насран гъз.

Откажи
Ходим по трева
преди 2 години

Лееле кви идиоти сме. Руснаците без републиките и техните съюзници са повече от 17 000 000 квадратни километра цялата суша на земята е 160 000 000 квадратни силометра повече от 10% са и една трета от световните ресурси на планетата са при тех. С коне да се предвижват пак ще ни надживеят.

Откажи
Rebels
преди 2 години

Много са се притеснили за Русия,а може би така им се иска на някои,но бързам да ги успокоя,Китай имат и коли,и части,и самолети,и космически кораби,и много силна икономика...така че дерзайте.

Откажи
бай Иван с Москвича
преди 2 години

боклука писал тая статия е някой мамин синковец без мозък в главата и с жълто около устата и гащите и бих му увил една руска манивела от ЗиЛ около врата и двойно да го амбрирам след това

Откажи
Путйо
преди 2 години

Ще произвеждат кола Мордор в АЗЛК

Откажи
Тези,
преди 2 години

дето хвалят жигулито, сигурно не знаят, че се произвеждат по иналиански лиценз - на фиат. Т.е. и това не могат да произведат сами. А москвичът е откраднат от немската кола вмв акула...

Откажи
kgm
преди 2 години

Ще ги заменят с китайски и пак ще бръмчат. Проблемът е, че Европа няма с какво да замени газ, полезни изкопаеми. Международната космическа станция няма алтернатива на руските двигатели. Драма голяма....

Откажи