Повечето съвременни производители на електрически автомобили рекламират колите си като напълно екологично чисти. Някои споменават, че с покачването на цената на горивата ежедневното електрическо зареждане струва значително по-малко на собственика.
Шведският производител на електрически автомобили Polestar проведе пазарно проучване, за да разбере защо хората купуват автомобили, които работят чисто електрически. Резултатите от него са изненадващи, пише auto-pres.net..
Оказва се, че хората са привлечени от съвсем други качества в електрическите автомобили. В проучването, проведено от Polestar в САЩ, мнозинството от шофьорите (55%) признават, че биха закупили електрически превозни средства по причини, които нямат нищо общо с опазването на околната среда.
Най-атрактивните характеристики на електрическите автомобили според тях са огромните екрани на информационно-развлекателните системи и гласовите асистенти, както и възможността за свързване с мрежата и интегриране в съществуващи цифрови екосистеми.
Вторият най-популярен аргумент в полза на електрическите автомобили е експлозивната им динамика.
Екологията се е превърнала в основен мотивиращ фактор само за 12% от поколението Z (на възраст от 18 до 24 години). За милениум поколението (25-40 години) тази цифра е два пъти по-ниска, а за автомобилистите от по-старото поколение (57-75 години) е три пъти по-ниска.
Горещи
Коментирай
1 Коментара
Primus
преди 2 години
Нямат бъдеще тея недоразумения!