Руски експерт обяви плюсвете и минусите на новия Москвич и се намръщи на този факт

https://auto.blitz.bg/novini/ruski-ekspert-obyavi-plyusvete-i-minusite-na-noviya-moskvic-i-se-namrshhi-na-tozi-fakt Auto.blitz.bg
Руски експерт обяви плюсвете и минусите на новия Москвич и се намръщи на този факт

До края на годината "Москвич 3" ще се появи в 11 дилърства и ще струва от 1,97 милиона рубли. Това е автомобил с двигател с турбокомпресор 1.6 с мощност 150 к.с., ръчна 6-степенна скоростна кутия или вариатор.

Руските експерти успяха да седнат зад волана на "Москвич 3" и да го покарат, след което отбелязаха следното:

Плюсове:

- шофира се по-енергично от Chery Tiggo 4 или Haval Jolion

- CVT е настроен добре

- ръчната трансмисия е още по-добра

- задната част е малко по-просторна, отколкото в Хюндай Крета

- може да се кара с бензин A-92 (руски стандарт)

- среден разход със CVT 6.6 л/100 км

- халогенни фарове (по-евтини за ремонт)

- ESP-то се изключва напълно

- удобни за боравене уреди

- добра локализация на мултимедията

Минуси:-

Само задвижване на предните колела

- твърде твърдо късоходово окачване

- Реален пътен просвет 155 mm (деклариран 170 mm)

- воланът е регулируем само по височина

- без отопляеми седалки, волан и предно стъкло

- слаба шумоизолация на арките на колелата

-  все още колата не се продава с по-евтиния двигател с обем 1.6 литра (108 к.с.)

-  Като се сгънат задните седалки образуват стъпало

- само 5 екстериорни цвята.

Мнението  на експерта: 

 - Усеща се като доста хубава кола, доста на нивото на автомобилите от същия клас. Вози се добре, реагира добре на волана, завива добре, спирачките работят  добре дори в тези зимно-кишави условия. Има плюсове и минуси, както при всички останали автомобили.

Вярвам, че основният недостатък на автомобила е цената. Да, тя е доста пазарна (в днешно време), но хората очакваха "народна" кола с цена от 700 хиляди до 1,5 милиона рубли.

И докато цената от 1 милион 970 хиляди е за автомобил с механична скоростна кутия, цената на версия с вариатор все още не е уточнена. Според мен тя ще бъде 2 милиона 100 хиляди, а в топ нивата на оборудване - още по-висока. Ясно е, че SKD (едро агрегатното сглобяване на колата от руската страна) не може да доведе до конкурентна цена спрямо китайския колега (JAC JS4).

Тъй като покупателната способност на населението е намаляла, хората не са готови да дадат такива пари. Те казват: "Бих предпочел да купя втора ръка японка за тези пари, кола с ляв волан втора употреба, "китаец" и т.н. Тоест, Москвич 3 е нормална оферта, но не и това, за което са мечтали шофьорите. 

Кой ще купува тези коли? Предполага се, че обикновените клиенти, но основно покупките са планирани за държавни нужди, за фирми за споделено шофиране, таксита. Чиновниците на средно ниво също са готови да карат "Москвич", само и само да не са зад волана на Лада Гранта. 

Като цяло е много добре, че предприятието не е сринато до основи и тук не е построен жилищен комплекс, защото имаше и такива предложения. Слава Богу, има достатъчно хора, които разбират колко е важно той да се запази и в крайна сметка да се превърне в сериозно печелившо производство."

Горещи

Коментирай
2 Коментара
Азбе
преди 1 година

Защо не пишете,че това не е руска машина а китайска?

Откажи
TGR
преди 1 година

С други думи, този ребрандиран китайски автомобил, руска сглобка (най-доброто от двете нации :-D ) ще се произвежда и продава на държавата, на завишени цени, защото никой нормален не би си го взел.

Откажи