През януари 2021 година ръководителят на групата Лука де Мео обяви новата стратегия на бранда (Renaulution) и прехода към електрически автомобили в Европа от 2030 година.
Де Мео обаче направи уговорка, че производството на автомобили с двигател с вътрешно горене ще продължи в случай на недостатъчно развитие на инфраструктурата на зарядните станции.
Както изглежда, първата стъпка към пълния преход към "чисто електрическата" стратегия е анонсът на нов концептуален автомобил. В рамките на презентацията на финансовите показатели за 2021 година се появи тийзър на концепта, който бе обещано, че ще бъде представен на 19 май 2022 година.
В съпровождащия текст се говори за водороден двигател. При това за обикновен двигател с вътрешно горене, който работи и на водород.
Водородът също може да допринесе за намаляването на емисиите на CO2. До момента обаче, когато ставаше дума за водород, от Рено говореха само за автомобили с въпросните горивни елементи и изключително търговски транспорт.
Renault обаче няма да е единствената компания с кола с двигател с вътрешно горене, работещ на водород. Toyota също разработва дадената концепция - с водород в качеството на гориво биха могли да продължат да се използват голямо количество от технологиите, вече проверени при ДВГ.
Основният аргумент против водорода в качеството на гориво е пълната липса на инфраструктура към момента.
Тийзърът на концепта на Рено е бил нарисуван под ръководството на главния дизайнер Жил Видал.
По този начин, има малки промени в заявената по-рано стратегия на Рено за електрическата мобилност. Концепткарът, анонсиран на 19 май, няма да е електрически, но затова пък ще бъде CO2 неутрален.